Top
 

Alo, ANPC? Sunt fiartă ca un RACK!

Îmi propusesem să mut colegii în sediu nou, în mai puțin de două săptămâni. Dar furnizorul de echipamente IT îmi livrase numai jumate de RACK. Nu, nu un rac din acela despre care aflăm de la Acvaria la horoscop, că o sa aibă ghinion in dragoste, ci un RACK care va găzdui un server nou, un “Start-up RACK “. Vorbim de o cutiuta neagră, cu pereți și geamuri, o casă a serverului nou, sursa noastră de internet. Și cum fără net nu ne puteam muta, tensiunea mea creștea mai ceva ca într-o oala sub presiune.

Iau toată situația asta ca pe o provocare de tip ecuație de gradul 2, de pe vremea când mă străduiam să mai ajung și pe la alte olimpiade, în afară de cele la care se ascultă muzică și se bea bere.

Așadar, am o jumătate de RACK.  Păi daca ∆ >0, atunci problema are două soluții reale distincte:

Prima? Facem tot posibilul ca furnizorul să înțeleagă disperarea mea, în speranța că problema se va rezolva rapid. Ce face furnizorul? Timp de aproape două săptămâni mă ține în suspans, mai ceva ca în romanele Agathei Christie. De la explicații de tipul “curierul a pierdut coletul”, și până la “ia poftim de aici AWB-ul și descurcă-te!”, cred că le-am auzit pe toate. Nu, în mod clar acesta nu este tocmai Client Service-ul la care mă așteptam, după ce am plătit în avans o droaie de bani pe toate echipamentele necesare cablării IT.

A doua? Facem firma de curierat să înțeleagă ce este acela un RACK! Având în vedere că acest colet era pierdut în depozitul Fan Curier, mai ceva ca în “Triunghiul Bermudelor”, toți angajații ar trebui să caute coletul. Cel puțin asta îmi imaginam eu în timp ce așteptam în medie cam 20 de minute/apel, ca să vorbesc cu tipa de la Relații Clienți.

– “Dacă sunteți drăguță, ce este acela un RACK? Ca sa stie colegii ce să caute în depozit…” întreabă ea, pe un ton amabil, pe care eu il etichetez ca “impasibil” …

– “Ce să fie…un platou de crustacee, servit cu sos de usturoi la Taverna Racilor!” răspund eu, iritată că explic a nu mai stiu câta oară, același lucru!

Situația descrisă mai sus, multiplicată cu 8 zile, a rezultat într-o plângere ANPC, cu număr de înregistrare cu tot.

De ce ANPC? Pentru că era cât pe ce să încalc primul deadline în agenție. Pentru că trebuia să-mi mut colegii în casă nouă și aveam un timeline la care furnizorul a rămas complet indiferent. Si iată cum, la numai 2h de la plângerea depusă online, RACK-ul meu și-a întregit structura. Coletul meu a fost găsit intact în masina unui curier.

Nu mă las până nu găsesc soluții și nu prea mă sperie nicio problemă. După două săptămâni, am reușit să mut colegii în sediu nou, perpelită ca un rac.

Totuși, ar trebui să știți că la ANPC pot fi depuse reclamații doar de către consumatori persoane fizice iar divergențele între operatorii economici nu intră în sfera lor de competenţă. Așa că nu înroșiți linia consumatorului, dacă nu îndepliniți condiția! Eu am depus online și a mers de “5-star rate”. Un link aici: http://reclamatii.anpc.ro/

5

Written by: Ana Velea

I am Ana, nice meeting you! I am that person that doesn't take no for an answer. I plan and execute. I like negotiating and getting the best deal there is. This is why I am an asset for your campaigns. I will find you the best suppliers, at the optimal cost-quality standard.

Latest comments

Post a comment