Back To Top
Image Alt

BAT Global Graduate

BAT Global Graduate

BAT derulează anual un program de recrutare a tinerelor talente numit Global Graduate. În 2022, obiectivele programului se dovedeau dificil de atins din cauza numărului redus de candidați potriviți și a cerințelor provocatoare pentru targetul Gen Z. Campania a tradus în beneficii clare și simple ce înseamnă programul, adică un accelerator de carieră, și a folosit social media ca strategie cheie în promovarea acestui mesaj către targetul țintă.

Client:

BAT

Date:

British American Tobacco este cel mai mare contribuabil la bugetul de stat, un angajator de top și se află pe locul 32 în topul Catalyst al angajatorilor de top din România. Cu toate acestea, recrutarea de tinere talente din Generația Z este din ce în ce mai dificilă din cauză numărului în scădere de candidați potriviți.

Programul a avut 2 puncte de tensiune: procesul de recrutare era foarte dificil și laborios și pentru audiența locală nu erau clare beneficiile pe care le oferea în raport cu efortul investit.

The ABC of GG: Am poziționat programul drept o trambulină companie și am redenumit programul din Global Graduate în Career Accelerator, unde principalul USP a fost că poți deveni manager în 12 luni. Miza campaniei a fost să comunice într-un mod cât mai clar beneficiile reale pe care tinerii le pot avea dacă intră în program.

CAMPAIGN MIX.

Colecție de vizualuri

O serie de materiale vizuale care au tradus în mod creativ numele programului și beneficiile sale: GG (Gobal Graduate) a devenit Giga Genius sau Global Genius. Mai multe execuții ne-au garantat că publicul nostru Gen Z nu va ajunge să ignore mesajul campaniei din obișnuință și ne-au oferit spațiul creativ să le stârnim interesul.

Interviuri video cu alumni

Video-interviu, unde Andrei Nicolae, DJ la Virgin Radio, a discutat cu angajați BAT, absolvenți GG. Acesta a fost transformat în 20 de video-uri scurte, ușor de urmărit pe orice platformă de Social Media - Fiecare execuție a surprins în mod autentic informații esențiale despre GG, de la recrutare si până la progresul în companie.

Influenceri

Andrei Niculae a fost alegerea perfectă pentru această campanie datorită experienței profesionale de a conduce discuții, dar și a mediului specific GenZ în care activează. Pe lângă conținutul video creat, acesta a amplificat materialele campaniei și și-a îndemnat comunitatea să pună cât mai multe întrebări despre GG, pe canalele lui.

Activări digitale

Campania a mizat și pe o serie de activări care au gamificat procesul de descoperire a programului. Concursuri: audiențele au fost invitate să nominalizeze tineri Gen Z care ar putea fi acceptați în program. Instagram: oricine putea pune întrebări despre GG și primea răspuns cât mai rapid. Interactive stories: quizz-uri prin care oamenii aflau mai multe informații despre GG.