Back To Top
Image Alt

Casa CeraVe

Casa CeraVe

Tenul cu tendință acneică este unul dintre motivele pentru care stima și iubirea de sine ale tinerilor din Generația Z sunt afectate. Casa CeraVe a fost construită ca o experiență imersivă și educațională care să combată aceste efecte, prin evidențierea felului în care acționează produsele și destigmatizarea discuției în jurul acestui subiect în mediul fizic și online. Aceasta a ghidat participanții prin 5 zone: Understand, Learn, Discover, Boost și Share.

Client:

L’Oréal

Date:

CeraVe introduce gama Blemish Control, dezvoltată pentru a trata acneea, cu accent pe necesitățile tinerilor, care sunt cel mai mult afectați de această problemă. Având în vedere sensibilitatea subiectului acneei, CeraVe și-a propus să ofere oportunitatea unei conexiuni mai profunde și mai emoționale cu consumatorii.

Să convingi consumatorii să încerce și să aibă încredere într-o nouă gamă de produse poate fi o provocare monumentală, în special în cazul noilor generații care caută mai degrabă informații acreditate. Cum reușești să le captezi atenția într-un mod relevant pentru nevoile lor?

Am ales o abordare care integrează noua gamă de produse într-o experiență menită să consolideze legătura consumatorului cu brandul, oferind în același timp informații esențiale de la medici cu privire la combaterea acneei. Piesa de rezistență a comunicării a fost înlăturarea barierelor digitale printr-un eveniment desfășurat pe parcursul a 4 zile.

CAMPAIGN MIX.

Casa CeraVe

Am conceput un spațiu dedicat îngrijirii pielii noastre, combinând multiple experiențe de care participanții se puteau bucura. Casa CeraVe a devenit locul în care înveți, discuți, te amuzi și începi să îți iubești nu doar pielea, ci și pe tine însuți.

Content care îți dă încredere în tine

Conținutul din social media și campaniile digitale trebuiau să fie pe placul tinerilor, oferindu-le în același timp o doză de pozitivitate și încredere în sine, aspecte care lipsesc deseori din discuțiile despre acnee.

Amplificare offline

Un pas important a fost informarea audienței despre noua gamă Blemish Control printr-o campanie de sampling. Am ales să facem asta în medii familiare pentru ei, unde își petrec majoritatea timpului: căminele universitare și facultățile, și am organizat întâlniri cu medicii în cadrul evenimentelor desfășurate în magazinele BebeTei.

Execuții digitale variate

Pentru completarea comunicării am creat și mai mult buzz prin colaborarea cu influenceri și medici care au oferit sfaturi esențiale pentru tratarea acneei, dar, cel mai important, am valorificat conținutul creat chiar de participanții la eveniment.