În contextul limitărilor generate de pandemie, cu spațiile din interior complet închise, terase condiționate de un program mai scurt și de reguli de distanțare socială, oamenii au avut mai puține momente pentru a se bucura de un cocktail alături de prieteni. Lipsa momentelor de socializare a îndemnat oamenii să găsească noi metode de a-și petrece timpul liber în jurul casei.
Cum putem arăta consumatorilor că este simplu să îți prepari cocktailul favorit și acasă și astfel, încuraja consumul pentru brandurile din portofoliul PPD, având în vedere scăderea considerabilă a pieței?
Dacă oamenii nu pot merge la bar, am găsit o modalitate creativă de a aduce barul la oameni. Am propus un concept în care ruta creativă este conectată direct cu tipologia targetul adresat – oameni realizați, ambițioși, în căutare de recunoaștere pentru succesele lor. Astfel, am pornit de la ideea că, la fel ca în viața de zi cu zi, consumatorul poate fi SELF MADE MAN și atunci când vine vorba de pregătirea unor ocazii de socializare, luând inițiativa și fiind astfel SELF MADE BARMAN.