Back To Top
Image Alt

Cheers! Pentru Câștig!

Cheers! Pentru Câștig!

HoReCa închisă și distanțarea socială din anul 2020 au făcut ca oamenii să aibă mai puține oportunități de socializare și, în consecință, mai puține ocazii de a consuma alcool, mai ales băuturi tari folosite pentru cocktailuri. Drept urmare, vânzările pe acest segment au scăzut considerabil. Astfel, luând în considerare contextul neprielnic întâlnirilor cu prietenii, cum era posibil să determinăm oamenii să-și cumpere în continuare băuturile alcoolice pentru cocktailuri din portofoliul PPD?    
8

Client:

PP DISTRIBUTORS ROMANIA

Date:

În contextul limitărilor generate de pandemie, cu spațiile din interior complet închise, terase condiționate de un program mai scurt și de reguli de distanțare socială, oamenii au avut mai puține momente pentru a se bucura de un cocktail alături de prieteni. Lipsa momentelor de socializare a îndemnat oamenii să găsească noi metode de a-și petrece timpul liber în jurul casei.

Cum putem arăta consumatorilor că este simplu să îți prepari cocktailul favorit și acasă și astfel, încuraja consumul pentru brandurile din portofoliul PPD, având în vedere scăderea considerabilă a pieței?

Dacă oamenii nu pot merge la bar, am găsit o modalitate creativă de a aduce barul la oameni. Am propus un concept în care ruta creativă este conectată direct cu tipologia targetul adresat – oameni realizați, ambițioși, în căutare de recunoaștere pentru succesele lor. Astfel, am pornit de la ideea că, la fel ca în viața de zi cu zi, consumatorul poate fi SELF MADE MAN și atunci când vine vorba de pregătirea unor ocazii de socializare, luând inițiativa și fiind astfel SELF MADE BARMAN.

CAMPAIGN MIX.

LP dedicat cu rețete pentru cocktailuri

Campania s-a bucurat de un landing page dedicat, unde consumatorii puteau regăsi informații cu privire la mecanismele promoționale, dar și o serie de rețete variate pentru cocktailuri cu băuturile din portofoliul PPD.

Promo in-store

Am dezvoltat numeroase materiale in store, alături de mecanisme promo și premii dedicate pentru o serie de 5 retaileri parteneri. De asemenea, ca urmare a contextului pandemic ce a venit cu limitări în magazine, am fost nevoiți să regândim plasările atât pentru a comunica scurt și complet campania, cât și pentru a eficientiza spațiul.

5 videouri dedicate pentru 5 branduri

Pentru amplificarea campaniei și pentru a comunica într-un mod cât mai engaging pentru consumator, am colaborat cu Sorin Pârcălab de la Ceva Mărunt pentru realizarea a 5 video-uri comice prin care am exemplificat cum poți fii barman la tine acasă. Fiecare video s-a concentrat pe prezentarea unui brand și a unei rețete de cocktail.

Amplificare digitală

Campania a avut o componentă digitală amplă, care a presupus dezvoltarea a zeci de materiale în diverse formate, atât statice, cât și video. De asemenea, am colaborat cu 9 influenceri diferiți, printre care și întreaga echipă Ceva Mărunt.