Pandemia i-a forțat pe oameni să petreacă mai mult timp acasă, fapt care a generat noi ocazii de snacking și oportunități de a experimenta în bucătărie cu resursele și abilitățile pe care fiecare dintre noi le avea deja. Așadar, asta a fost o adevărată oportunitate de a comunica brandurile TUC, Oreo și Philadelphia ca facilitatori pentru inovarea obiceiului de snacking. De altfel, niciunul dintre branduri nu era străin de familiarizarea consumatorilor cu rețete ușoare și delicioase, oricare dintre cele două branduri având deja în trecut campanii cross-branded de impact. Ceea ce a fost nou însă a fost provocarea de a le comunica pe toate cele trei branduri împreună.
TUC, Oreo și Philadelphia sunt branduri cu produse din diferite unghiuri ale spectrului de gust, fapt care e deja bine împământenit în mintea consumatorilor. TUC este sărat, Oreo este dulce și Phili se poate potrivi cu ambele, în funcție de combinații. Astfel, cum puteam noi comunica toate trei brandurile împreună în aceeași campanie, într-un mod interactiv și inovator? Care era acel ceva nou pe care l-am fi putut spune despre snacking și care mergea mai departe de aceste diferențe de gust?
Ne-am dat seama că, deși poate părea un task simplu, găsirea gustării care se potrivește fiecărei ocazii este de fapt o sarcină destul de provocatoare. Vrei ceva care arată fancy pentru atunci când îți vin prietenii în vizită, ceva care nu se sfărâmă pentru atunci când joci jocuri pe computer, ceva dulce și reconfortant după o sarcină dificilă la job. Deci, în afară de preferințele de gust pe care le avem, ținem foarte mult cont de contextul în care ne dorim o anumită gustare pentru atunci când o alegem. Prin urmare, am creat o întreagă disciplină: Snackologia, știința care studiază gustarea perfectă pentru fiecare ocazie.