Back To Top
Image Alt

Creează o gustare de TOP

Creează o gustare de TOP

Gustările fac parte din viața noastră de zi cu zi, iar odată cu pandemia care ne-a obligat să petrecem mai mult timp acasă, gustările au devenit o modalitate de a fi mai creativi și de a ne bucura de fiecare moment alături de un snack delicios. Astfel, cum puteam profita de acest context și genera noi ocazii de consum într-o campanie cross-branded pentru trei branduri din unghiuri diferite ale spectrului de gust - Oreo, TUC și Philadelphia, implicând în același timp consumatorii?
7

Client:

Mondelēz

Date:

Pandemia i-a forțat pe oameni să petreacă mai mult timp acasă, fapt care a generat noi ocazii de snacking și oportunități de a experimenta în bucătărie cu resursele și abilitățile pe care fiecare dintre noi le avea deja. Așadar, asta a fost o adevărată oportunitate de a comunica brandurile TUC, Oreo și Philadelphia ca facilitatori pentru inovarea obiceiului de snacking. De altfel, niciunul dintre branduri nu era străin de familiarizarea consumatorilor cu rețete ușoare și delicioase, oricare dintre cele două branduri având deja în trecut campanii cross-branded de impact. Ceea ce a fost nou însă a fost provocarea de a le comunica pe toate cele trei branduri împreună.

TUC, Oreo și Philadelphia sunt branduri cu produse din diferite unghiuri ale spectrului de gust, fapt care e deja bine împământenit în mintea consumatorilor. TUC este sărat, Oreo este dulce și Phili se poate potrivi cu ambele, în funcție de combinații. Astfel, cum puteam noi comunica toate trei brandurile împreună în aceeași campanie, într-un mod interactiv și inovator? Care era acel ceva nou pe care l-am fi putut spune despre snacking și care mergea mai departe de aceste diferențe de gust?

Ne-am dat seama că, deși poate părea un task simplu, găsirea gustării care se potrivește fiecărei ocazii este de fapt o sarcină destul de provocatoare. Vrei ceva care arată fancy pentru atunci când îți vin prietenii în vizită, ceva care nu se sfărâmă pentru atunci când joci jocuri pe computer, ceva dulce și reconfortant după o sarcină dificilă la job. Deci, în afară de preferințele de gust pe care le avem, ținem foarte mult cont de contextul în care ne dorim o anumită gustare pentru atunci când o alegem. Prin urmare, am creat o întreagă disciplină: Snackologia, știința care studiază gustarea perfectă pentru fiecare ocazie.

CAMPAIGN MIX.

Content apetisant pentru 16 rețete

Am ales 16 ocazii de consum care sunt recurente în viața de zi cu zi a oamenilor și am venit cu 16 rețete delicioase care au fost fotografiate într-un photoshooting detaliat. Rețetele au fost create de Chef Dexter, deja partener pentru TUC și Philadelphia, și au combinat brandurile și diverse ingrediente pentru gustări delicioase.

Zeci de formate video

Am filmat 3 dintre rețete în contextul ocaziilor de consum pentru care au fost propuse. Ulterior, am creat diverse formate de aduri pornind de la video-urile principale și le-am rulat pe toate platformele - de la o platformă dedicată pentru e-games, la YouTube, TikTok, Facebook și Instagram.

Prezență Social Media extinsă

Pe lângă toate formatele video, am folosit imaginile apetisante pe care le-am realizat în photoshooting pentru aduri statice și postări pe Social Media. Layouturile au fost în linie cu identitatea campaniei, concentrându-se, de asemenea, pe food appeal. Mai mult, am realizat și concursuri cu premii pe canalele tuturor brandurilor.

Landing Page interactiv

Landing Page-ul dedicat a fost cireașa de pe tortul campaniei noastre. Aici, consumatorii au putut să se înscrie în promoție, să urmărească video-urile de campanie și, de asemenea, să interacționeze cu rețetele. Mai mult, își puteau alege ocazia preferată pentru un snack delicios și vedea recomandarea lui Dexter, evaluarea sa ca „Snackologist” și puteau chiar să evalueze ei înșiși rețeta.