Back To Top
Image Alt

Gustare de TOP

Gustare de TOP

După atâția ani în care consumatorii din România s-au pregătit în știința snackologiei, campania Gustare de TOP le-a dat ocazia în sfârșit ocazia să își demonstreze skillurile de a face cele mai gustoase snackuri! Inspirați de Chef Dexter și cele 9 rețete delicioase pe care le-au putut încerca la evenimentul „TOPteria”, consumatorii au avut șansa ca snack-ul lor să fie recreat de influencer într-un setting profesional, precum și să câștige diverse premii.

Client:

Mondelēz

Date:

Gustare de TOP este campania cross-brand pe care consumatorii o cunosc și deja o așteaptă în fiecare an. TUC, Oreo și Philadelphia le propun consumatorilor diferite mixuri pentru snack-uri pe care le-au transformat într-o adevărată știință a snack-ului perfect – Snackologia.

Anul acesta a venit cu o provocare nouă: deși românii s-au familiarizat cu Gustarile de TOP create de Chef Dexter, nu au avut ocazia să interacționeze cu acestea în afara mediului digital și nici să-și scoată la lumină skillurile de creatori de gustări de TOP.

Chef Dexter a creat 9 rețete de gustări, dulci, sărate care să-i inspire pe consumatori să devină și ei la rândul lor creatori de snack-uri, profesori în Snackologie. Și, pentru că o Gustare de TOP poate fi făcută de orice Snackolog, cele mai apetisante rețete ale consumatorilor au fost recreate chiar de Chef Dexter. Toate rețetele alese au putut fi încercate live în cadrul evenimentului special “TOPteria” și favoritele votate.

CAMPAIGN MIX.

Content apetisant pentru snackologi

Chef Dexter, influencer important în zona de cooking, a creat 9 rețete de Gustări de TOP, folosind cele 3 branduri. Acestea au fost recreate în cadrul unui shooting profesionist, iar materialele vizuale rezultate au fost folosite în campania digital pentru a-i inspira pe consumatori să devină și ei Snackologi.

Gustările au venit la consumatori: TOPTeria

Eveniment organizat în București unde consumatorii au putut încerca live rețetele lui Chef Dexter. Ambiental, evenimentul a fost construit să pună cât mai bine în evidență produsele într-o manieră cât mai apetisantă.

Prezență digitală extinsă

Pornind de la rețetele dezvoltate de Dexter, am dezvoltat un mix complet de assets, mai ales video, care să ne ofere versatilitate în formatele digitale. Prin intermediul acestora am scos în evidență rețetele, dar și premiile campaniei promoționale într-o arhitectură complexă de mesaje care să țină consumatorii în poveste. Cu ajutorul varietății de creative statice & video, ne-am asigurat vizibilitatea campaniei, consumatorii tinzând să ignore creativele pe care le găsesc repetitive.

Landing Page Interactiv

Landing page-ul a fost punctul final al călătoriei consumatorului printre toate Gustările de TOP cu cele 3 branduri. Pe lângă componenta promoțională, website-ul a devenit sursă de inspirație pentru consumatori. Am creat un generator de rețete care să-i inspire și să-i ajute să devină adevărați Snackologi.