Gustare de TOP este campania cross-brand pe care consumatorii o cunosc și deja o așteaptă în fiecare an. TUC, Oreo și Philadelphia le propun consumatorilor diferite mixuri pentru snack-uri pe care le-au transformat într-o adevărată știință a snack-ului perfect – Snackologia.
Anul acesta a venit cu o provocare nouă: deși românii s-au familiarizat cu Gustarile de TOP create de Chef Dexter, nu au avut ocazia să interacționeze cu acestea în afara mediului digital și nici să-și scoată la lumină skillurile de creatori de gustări de TOP.
Chef Dexter a creat 9 rețete de gustări, dulci, sărate care să-i inspire pe consumatori să devină și ei la rândul lor creatori de snack-uri, profesori în Snackologie. Și, pentru că o Gustare de TOP poate fi făcută de orice Snackolog, cele mai apetisante rețete ale consumatorilor au fost recreate chiar de Chef Dexter. Toate rețetele alese au putut fi încercate live în cadrul evenimentului special “TOPteria” și favoritele votate.