Industria de skincare este într-o creștere rapidă în ultimii ani și totuși nivelul de educare al românilor era încă unul mic, față de media europeană. În România, know-how-ul îngrijirii de bază era încă rezervat cunoscătorilor și mai ales influencerilor de beauty. De aceea CeraVe și-a propus să-l transforme într-un subiect mainstream pentru toți românii: bărbați și femei, tineri și adulți deopotrivă.
Cu toate că video-ul cel mai eficient format lung de a transmite informații și educa, atenția și rata de retenție a consumatorilor au scăzut, datorită consumului de conținut scurt sau efemer, pe platforme ca TikTok, Snapchat sau Instagram. În același timp, audiența Gen Z tinde să respingă publicitatea clasică și preferă execuțiile care integrează nativ elemente digitale.
O experiență digitală cu storyline dinamic, fiecare secțiune fiind un video scurt, dezvoltat precum un TikTok în care apăreau influenceri sau medici dermatologi. Utilizatorii puteau alege cum să se desfășoare povestea, rolul lor fiind de a o ajuta pe Valentina Keiko să afle cât mai multe informații despre rutina de îngrijire a pielii.