Back To Top
Image Alt

Skinchat by Cerave 2.0

Skinchat by Cerave 2.0

Campania a pornit în Pandemie atunci când brandul a realizat un studiu global în 23 de țări pe baza căruia a descoperit principalele puncte de tensiune în informarea și educarea tinerilor despre îngrijirea pielii și nu doar a feței. Deja la al 2-lea an, Skinchat este felul în care CeraVe adresează îngrijirea pielii pe limba Gen Z. Dacă în 2021 a mizat pe influenceri pentru a amplifica comunicarea globală, 2022 a fost anul când CeraVe a ales să creeze o experiență digitală interactivă, 100% locală.

Client:

L’Oréal

Date:

Industria de skincare este într-o creștere rapidă în ultimii ani și totuși nivelul de educare al românilor era încă unul mic, față de media europeană. În România, know-how-ul îngrijirii de bază era încă rezervat cunoscătorilor și mai ales influencerilor de beauty. De aceea CeraVe și-a propus să-l transforme într-un subiect mainstream pentru toți românii: bărbați și femei, tineri și adulți deopotrivă.

Cu toate că video-ul cel mai eficient format lung de a transmite informații și educa, atenția și rata de retenție a consumatorilor au scăzut, datorită consumului de conținut scurt sau efemer, pe platforme ca TikTok, Snapchat sau Instagram. În același timp, audiența Gen Z tinde să respingă publicitatea clasică și preferă execuțiile care integrează nativ elemente digitale.

O experiență digitală cu storyline dinamic, fiecare secțiune fiind un video scurt, dezvoltat precum un TikTok în care apăreau influenceri sau medici dermatologi. Utilizatorii puteau alege cum să se desfășoare povestea, rolul lor fiind de a o ajuta pe Valentina Keiko să afle cât mai multe informații despre rutina de îngrijire a pielii.

CAMPAIGN MIX.

Experiență video interactivă

Am creat un user journey complet, din perspectiva unui personaj real, influencerul Valentina, care împreună cu un medic dermatolog intră în descoperirea îngrijirii corecte a corpului, nu doar a feței, și interacțiunează cu alte personaje (influenceri sau dermatologi). Utilizatorii au avut o experiență unică în funcție de alegerile lor digitale din site, iar Valentina a înaintat în poveste în funcție de persoanele pe care le selecta utilizatorul să interacționeze cu Valentina. Putea fi un cuplu, femei pasionate de beauty, bărbați reticenți la rutine de îngrijire sau tineri gen Z.

Influenceri

Au fost aleși influențatori relevanți pentru audiență, cu focus pe Gen Z, care sunt cunoscuți în zona de beauty: Valentina Keiko, Virgil Godeanu, Mădălina Merca & Alexandru Don, Lorena Șerban și Andreea Remețan. Fiecare a reprezentat o tipologie de consumator CeraVe și a jucat un rol specific în experiența interactivă. În același timp, influencerii au amplificat materialele de campanie pe canalele proprii de Social Media (TikTok, Instagram, Facebook).

Content cu specialiști

Pentru că produsele CeraVe sunt dezvoltate de către medici dermatologi, aceasta fiind și poziționarea globală a brandului, am integrat profesioniști atât în experiență cât și în materialele de comunicare ale campaniei. Rolul lor în experiență și în comunicare a fost de a oferi informații relevante într-un mod cât mai autentic și apropiat de Gen Z.

Execuții digitale variate

Inspirați de estetica TikTok, am creat materiale vizuale sub formă de statice, carouseluri, dar și video-uri în care fiecare influencer comunica mesajul campaniei, iar medicii dermatologi îl susțineau prin informațiile medicale pe care le ofereau.