Bogdan Ivașcu este noul Head of Growth la Minio, cu o experiență de 18 ani în Publicitate și PR.
E absolvent de Jurnalism, dar n-a lucrat în domeniu mai mult de un an. Și-a început cariera în marcomm la DaKINO și Bridge Communication. Pe parcurs, a cochetat cu producția A/V și scenaristica (a și scris scenariul unui film românesc independent – Planșa – e pe Netflix), continuând să construiască campanii integrate de brand în cadrul mai multor agenții antreprenoriale (Tempo, Propaganda). E fan proactivitate și gândire strategică. Și pop culture geek . Îi place să creadă că scrie creativ și gătește cât de cât ok.
Câțiva dintre clienții pentru care a lucrat: Coca-Cola HBC, Kaufland, Pepsico CSD Flavors (Mirinda, Rockstar, Lemon Lemon, Mountain Dew, 7 Up), Jägermeister, Cris-Tim, Metro, Lego, Popeyes România, Tarom, Farmacia Dona, Zarea, Zizin, Biofarm, Napolact, Cafea Fortuna, Silva, Gambrinus, Peroni, Redd’s, BRD, Ernst & Young România, E.ON România, La Doi Pași, Mercedes-Benz, Hochland.