Back To Top

Bogdan Ivașcu.

Head of Growth

Proactivitate, gândire strategică, curiozitate constantă și pop culture geekness – Bogdan bifează toate căsuțele unui Head of Growth care face lucrurile să se întâmple.

Salut! Sunt Bogdan, Head of Growth la Minio. Dacă ai ajuns să citești acest text, sigur ai nevoie de un partener de încredere alături de care să construiești campanii integrate cu impact long-term. Ne vedem la o cafea?

Bogdan Ivașcu este noul Head of Growth la Minio, cu o experiență de 18 ani în Publicitate și PR.
E absolvent de Jurnalism, dar n-a lucrat în domeniu mai mult de un an. Și-a început cariera în marcomm la DaKINO și Bridge Communication. Pe parcurs, a cochetat cu producția A/V și scenaristica (a și scris scenariul unui film românesc independent – Planșa – e pe Netflix), continuând să construiască campanii integrate de brand în cadrul mai multor agenții antreprenoriale (Tempo, Propaganda). E fan proactivitate și gândire strategică. Și pop culture geek . Îi place să creadă că scrie creativ și gătește cât de cât ok.
Câțiva dintre clienții pentru care a lucrat: Coca-Cola HBC, Kaufland, Pepsico CSD Flavors (Mirinda, Rockstar, Lemon Lemon, Mountain Dew, 7 Up), Jägermeister, Cris-Tim, Metro, Lego, Popeyes România, Tarom, Farmacia Dona, Zarea, Zizin, Biofarm, Napolact, Cafea Fortuna, Silva, Gambrinus, Peroni, Redd’s, BRD, Ernst & Young România, E.ON România, La Doi Pași, Mercedes-Benz, Hochland.

Proactivitate 00%

Gândire strategică 00%

Creative writing 00%

Caterincă 00%