Back To Top

Viața de account la Minio, povestită de Teodora

Când citești perspectiva Teodorei, să știi că recrutăm pentru două roluri: Social Media Manager și Account Manager. Așa că vezi dacă ți-ar plăcea la noi și poți aplica aici:

APLICĂ AICI:

Social Media Manager

Integrated Account Manager

 

Hey, spune-ne despre tine. Nume, rol și de cât timp ești în echipa Minio.

Salut! Eu sunt Teodora, Account Manager la Minio. M-am alăturat echipei în 2019, când eram la început de drum, și lucrurile au evoluat rapid 🙂 De la începutul acestui an ocup poziția de team leader al studio-ului nostru, Alpha.

Care sunt principalele tale responsabilități?

Totul începe de la o comunicare strânsă și eficientă cu toate părțile care pot fi implicate într-un proiect: client, parteneri, furnizori, echipa de creație și strategie, echipa de financiar-operațional. De aici, începe organizarea propriu-zisă a proiectului, care – din fericire, fiindcă nu ne plictisim niciodată :), este atât de diversă de la o campanie la alta. Am gestionat de-a lungul timpului atât task-uri execuționale și tehnice, cât și dintre cele mai creative și de inspirație. A găsi soluția perfect adaptată situației implică, de cele mai multe ori, o bună cunoaștere (ce se poate realiza prin research, brainstorming-uri și relații strânse cu parteneri) a pieței, a clientului și a consumatorului căruia ne adresăm. Responsabilitățile în linii mari sunt mereu aceleași – planificarea bugetului, coordonarea echipei de proiect și briefinguri, realizarea timeline-urilor și monitorizarea campaniei în fiecare etapă a sa, pe fiecare componentă, însă în realitate felul în care sunt ele executate diferă întotdeauna și este important să le „personalizăm” în funcție de context.

Ce îți place la jobul tău?

Faptul că, de cele mai multe ori, e un antrenament al minții: nu cred că trece zi care să nu te provoace la a găsi soluții (mai) bune și (mai) eficiente. Se aseamănă cu un boardgame de strategie foarte bine gândit, care presupune să nu pierzi niciodată din vedere perspectiva de ansamblu și calcularea fiecărui pas.

Care e atmosfera de lucru la Minio?

În cei trei ani de când fac parte din echipa Minio, indiferent de schimbările de colectiv sau mediu pe care le-am întâmpinat, atmosfera a rămas aceeași: o echipă prietenoasă, cu oameni „pe bune” care vor face tot posibilul să te ajute indiferent dacă au mai trecut sau nu prin asta. Există momente de relaxare și momente de tensiune, dar ce contează cel mai mult este că există sprijin uman pe toate planurile.

La ce proiect interesant ai lucrat recent?

Proiectul cu care mă mândresc acum este SOCAR – Motorul proiectelor tale, campanie de brand adresată categoriei de oameni întreprinzători, care se folosesc de mașina lor pentru a își duce la îndeplinire proiectele de zi cu zi, mici și mari. Am filmat un spot superb, am dezvoltat o serie lungă de materiale și abia așteptăm să vedem rezultatele finale.

Ce ai spune altor accounți care se gândesc să aplice la Minio?

Felul în care ne raportăm noi la publicitate sau modul nostru de lucru poate fi atipic pentru majoritatea celor din industrie și, din punctul meu de vedere, mult mai în detaliu și interesant. Hai să cunoști echipa și îți povestim pe bune cum e la noi.

APLICĂ AICI:

Social Media Manager

Integrated Account Manager