Back To Top
Image Alt

JACOBS HOT&COOL

JACOBS HOT&COOL

Minio și Jacobs au spart gheața, reinventând consumul de cafea în timpul verii cu campania Hot & Cool. Jacobs și-a propus să educe publicul în ceea ce privește consumul cafelei calde sau reci, indiferent de sezon.
6

Client:

JDE Mixes

Date:

Jacobs este un brand cu moștenire, care livrează o varietate mare de soluții în portofoliul său de mixuri, dar chiar și așa pierde teritoriu de marketing în fața competitorilor. Jacobs are nevoie de o campanie pentru a ajunge mai aproape de publicul tânăr.

În timpul verii, consumul de cafea scade ca urmare a faptului că consumatorii își îndreptă atenția spre băuturi mai fresh ca cocktailurile și sucurile. De aceea Jacobs își propune să găsească o alternativă, înlăturând acest stereotip despre consumul de cafea.

Publicul tânăr are o preferință accentuată pentru specialitățile de cafea, deci le-am arătat noi moduri de a-și bea cafeaua, fie ea rece sau caldă. O platformă de tip joc a fost componenta principală în mediul digital, dar campania a beneficiat și de comunicare activă în magazine prin intermediul campaniei promoționale la nivel național.

CAMPAIGN MIX.

Jocuri și conținut

Am creat 2 jocuri, ambele de la zero. Cu o medie de 10 minute petrecute de consumatori în joc, credem că am făcut o treabă grozavă. Mai mult, am dezvoltat quizz-uri săptămânale și articole aproape zilnice, pentru a atrage consumatorii să interacționeze cu platforma.

Activare in-store

Execuțiile neconveționale cu cafea au fost plasate în magazine pentru extra vizibilitate. Consumatorii au putut să se bucure de gustul cafelei și să încerce noi rețete în aria de degustări promoționale.

Cafea inspirată de bloggeri

Am citit sute de articole de pe 50 de bloguri. Cu aceste cunoștințe, am creat 50 de rețete diferite de cafea, fiecare inspirată de personalitatea blogului. Bazate pe espresso dacă articolele erau intense și cu aromă de zmeură dacă articolele erau pompoase.

Campania media

Multiple materiale de media online, formate OOH, TVC-uri și split screens au fost personalizate pentru a oferi campaniei o extra acoperire și pentru a ajunge la cât mai mulți consumatori.