CUNOAȘTE ECHIPA.
Ne mândrim cu echipa noastră și headline-ul nostru intern este “Building greatness together”. Credem cu adevărat asta.
Ioana Mucenic: “Nou, nou,” răspunde clientul, “dar nu atât de nou încât să nu îl fi facut nimeni”
Ioana Mucenic, CEO Minio, spune că publicitatea româneasca a ajuns la un pol opus de realitate: veselă, optimistă și călduță. Și așa cum o arată povestea din titlu, motivele stau atât în brațele agențiilor, cât și în ale clienților. „Adevărata creativitate ajunge să devină un lux al celor care și-l permit”, spune ea. Premiile FIBRA vor să facă din luxul ăsta, un bun comun. Ei, nu chiar așa. Dar cel puțin să treacă de etapa dezideratului și să ajungă în cea a realului local. Daca știi despre ce vorbim, ești chemat aici. Status Numărul mare de premii la Cannes și alte festivaluri au
Ioana Mucenic – CEO, Minio Studio: Paștele este foarte vizual și mai puțin emotional
În ultimii doi-trei ani, am observat o tendință către ambalajele sau produsele sezoniere. Tot mai mult, producătorii urmăresc să se diferențieze prin produse dedicate sezonului, și nu doar prin promoții la care adaugă niște urechi de iepuraș. Această abordare este una sănătoasă, ceea ce indică și maturizarea pieței în segmentul ofertelor promoționale. Ceea ce nu evoluează atât de mult pe cât mi-ar fi plăcut este mecanica promo. În continuare, volumul vine din discounturi și pack-uri promoționale și cutii cadou, mai puțin din concepte inventive și din cross-promo între branduri relevante. În această perioadă, execuția la punctul de vânzare devine cheia succesului.