Minio Studio a ajuns în topul Forbes pe poziția 33 și aproape și-a triplat mărimea echipei în mai puțin de 2 ani de la lansare și avea în continuare nevoie să recruteze oameni talentați cu o expertiză digitală solidă. Candidații din Generația Z și milenialii nu sunt atât de ușor de impresionat, așa că am decis să creăm o campania de recrutare care să le atragă atenția.
Din moment ce Minio avea doar 3 ani, ne-a fost dificil să recrutăm noi talente - piața din România fiind foarte aglomerată cu multe agenții globale care au birouri aici. Oferta lor de angajare ar fi mult mai atractivă decât a noastră. Așa că ce puteam face?
Am creat un singur video care recrea o poveste locală extrem de cunoscută, „Amintiri din Copilărie”, într-o modalitate modernă, folosind mediile digitale. Campania a fost numită „Cea mai creativă reclamă de recrutare” de către editorul-șef de la ce mai importantă publicație de Resurse Umane din România, Revista Cariere, și a primit de asemenea Argint pentru Social Media la Romanian PR Award în 2018.