Cum au marcat brandurile Valentine’s Day 2023
Anul acesta brandurile au ales să marcheze V-day mai discret, ajustându-și investițiile în funcție de contextul economic actual. Vorba aceea, gestul contează. 😊 Cum iubirea de orice fel merită o șansă, brandurile nu au ezitat să își folosească creativitatea mai ales în acțiuni digitale prin diverse abordări fresh asupra subiectului. Prin contrast, în Vest încă se investește în execuții dedicate, inclusiv spoturi.
Netflix România
Ca întotdeauna cu o comunicare de nota 10 pe Social Media, Netflix demonstrează încă odată cât de ușor se poate introduce produsul sau serviciul în comunicarea contextuală: au folosit stills din show-urile pe care și-au dorit să le promoveze pentru a aborda tema iubirii de cuplu.
Pe lângă seria horoscop în care au apărut personaje din filmul românesc Teambuilding, au promovat o serie de secvențe mushy-mushy numai bune de sharuit.
Și pentru că Netflix and Chill nu mai este de mult un secret pentru nimeni, au creat și o serie cu tipologii de Netflix and Chill de Valentine’s, cu oricine îți dorești (poți fi chiar tu!).
Victoria’s Secret
Într-unul dintre cele mai importante momente din an pentru brand, Victoria’s Secret a lansat colecția de Valentine’s cu un mesaj modern: Love, you! Acesta construiește pe trendul modern de acceptare, iubire de sine și de celebrare a felului în care arăți.
Poți urmări videoclipul lansării campaniei aici, dar și aici.
Văzută ca o serie de mesaje de iubire de la tine pentru tine, campania de anul acesta challenge-uiește standardele clasice de frumusețe și propune o serie de modele diferite de ce te-ai putea aștepta, de la +sizes la persoane de culoare.
Pentru publicul din România au dezvoltat o componentă cu influenceri care recomandă diferite ținute, prima dintre ele fiind propusă de Rebeca Dragomir, cunoscută în zona de fashion și lifestyle.
Iar pentru cei care nu au apucat să se pregătească cu cadouri, au avut și o componentă promoțională: la achiziționarea de produse în valoare de 700 lei puteai primi o păturică la prețul de 1 leu.
Electric Castle
Unul dintre cele mai mari festivaluri din România vine cu o abordare diferită anul acesta: îi celebrează pe cei ce poartă numele de Valentin și Valentina cu un concurs în Social Media. Premiul cel mare? Una dintre cele 100 invitații duble la EC23!
Specsaver UK
Kiss Clash este campania prin care retailerul britanic atinge un subiect foarte sensibil pentru consumatorii săi: cât de complicat poate deveni un sărut atunci când ambii poartă ochelari. Soluția vine foarte simplu: alege lentile de contact ca să te poți bucura de Valentine’s day așa cum trebuie!
Gestul chiar contează
În ciuda contextului economic și a faptului că este o ocazie de comunicare secundară în România, 14 Februarie a marcat o oportunitate bună pentru toate brandurile care au înțeles că trebuie să dea un refresh felului în care se abordează subiectul. Unele au reușit cu success să construiască brand closeness cu consumatorii lor, cu minimum de investiție, prin inițierea unor conversații directe cu aceștia.
Acum nu mai rămâne decât să ne îndulcim cu toate promoțiile de 1+1, știți cum zic? 😁