Back To Top

Evenimentele lunii noiembrie

Echipa Minio Studio a profitat din plin de conferințele din 2023. De data aceasta, vorbim despre Brand Power, GoTech World și Gala Romanian PR Award. Așadar, vă invităm să citiți impresiile și lucrurile cele mai importante pe care le-au aflat și experimentat colegii noștri în cadrul evenimentelor de industrie din noiembrie 2023.

Începem cu Andreea Flori – Account Executive, Dorina Ochișor – Junior Account Manager și Vlad Boerașu – Creative Strategist, care au participat la Brand Power. Timp de o zi, s-au schimbat idei noi și soluții concrete pentru acțiuni de marketing responsabile, campanii cu real impact în societate și o relație autentică și transparentă cu publicul.

1. Spune-ne un lucru super-awesome pe care l-ai aflat la conferință.

Andreea: Brand Power mi-a plăcut pentru că a reușit să evidențieze aspecte pe care deja le știam despre un brand de succes, dar care adesea îmi scăpau. Conferință a consolidat în mintea mea ideea că în spatele unui brand puternic se găsește o cantitate uriașă de informație, research și date. Speakerii au reușit să contureze clar modul în care brandurile obțin succesul prin abordări și strategii bine gândite, explicând că nu doar produsele sau utilitatea lor sunt elementele cheie pentru performanța unui brand. Adevărul este că succesul vine atunci când aceste branduri aleg să comunice în moduri care să le asigure rezultatele dorite. Brand Power m-a făcut să îmi reamintesc că orice campanie sau proiect de succes pentru un client se bazează, în primul rând, pe informații concrete și bine fundamentate.

2. Care a fost speakerul tău preferat și ce ți-a atras atenția la el?

Dorina: Speakerul meu preferat a fost Adina Vlad, mi-a atras atenția mult abordarea speakerului și cât de captivant a vorbit despre brandurile puternice care scriu povești consistente, autentice și curajoase. De asemenea, Adina a menționat că brandurile puternice se adaptează la context, sunt agile și evoluează, e o idee interesantă și corectă, luând în considerare situația socio-economică din ultimii 3 ani în ciuda căreia brandurile sunt în continuare alături de consumatorii săi.

Vlad: Pentru mine, cea mai interesantă prezentare a fost a lui Andrei Bălan, CSO la MRM. Tema prezentării sale a fost, așa cum te-ai aștepta de la un strateg, un insight în sine: din cauza tuturor evenimentelor din ultimii ani, noi ca populație globală experimentăm un sentiment comun de anxietate generală. Dar ce am apreciat cel mai mult la momentul lui a fost faptul că am simțit că obiectivul său a fost acela de a transmite câteva informații valoroase unui public care le poate integra imediat în muncă sau, o abordare din ce în ce mai rară în peisajul conferințelor locale.

Urmează Ioana Mucenic – CEO și Paul Cotor – Innovation Architect, care au fost prezenți la GoTech World. Cu 11 content stages, peste 100 de speakeri și peste 15000 participanți, evenimentul a avut ca temă principală în acest an inteligența artificială.

4. Care a fost cel mai interesant subiect discutat acolo, din punctul tău de vedere?

Paul: La GoTech, subiectul care m-a interesat cel mai mult a fost discuția despre inteligența artificială și influența acesteia asupra viitorului. A fost interesant să ascult perspectivele referitoare la modul în care aceste inovații pot schimba lumea în diferite domenii, inclusiv în sfera marketingului. Dacă în trecut, o companie a tot repetat „Viitorul sună bine!”, acum putem spune că „Viitorul sună a AI!”. 

Nu în ultimul rând, ne-am bucurat să fim alături de colegii din industrie la Gala Romanian PR Award, ajunsă la XXI-a ediție, de unde ne-am întors victorioși cu 3 premii pentru campaniile cu clienții Coca-Cola HBC și CeraVe și 1 premiu pentru Maker Podcast, proiect realizat împreună cu Maker Studio. Colegii Mădălina Badea – PR & Influencer Executive, Andreea Flori – Account Executive, Patricia Bălan – Social Media Executive, Mihai Bălan – Senior Art Director și Cristiana Pană – Head of Strategy, ne vor povesti despre experiența lor de work la campaniile câștigătoare.



6. Ce aspect al campaniei pentru CeraVe crezi că a rezonat cel mai mult cu juriul PR Awards?

Cristiana: Prin această campanie, CeraVe nu doar că a lansat cu succes gama anti-imperfecțiuni, ci a și creat un buzz puternic în jurul acesteia și a adus expertiza dermatologică mai aproape de utilizatorii direcți, cu o atenție deosebită acordată generatiei Z. Campania, derulată la nivel amplu, atât online, cât și offline, a reușit să normalizeze discuția despre acnee, să creeze comunități de discuție și să ofere sprijin mai ales tinerelor generații care se confruntă cu mult shaming și presiune socială cu privire la standardele de frumusețe.

Andreea: Casa CeraVe a fost mult mai mult decât un simplu eveniment – a fost o experiență inedită pentru participanți și un debut de succes al noii game de produse pentru combaterea acneei. A reușit să atingă obiectivele noastre, orientate spre două direcții diferite: pe de-o parte, am avut atragerea unui număr cât mai mare de participanți, pentru care au fost folosite o multitudine de abordări strategice; iar pe de altă parte, am avut expunerea noii game pentru pielea predispusă la acnee într-un mod informativ și cât mai captivant pentru cei care se confruntă cu această problemă. Cred că tocmai dualitatea și echilibrul dintre aceste obiective au făcut ca evenimentul Casa CeraVe să fie pe placul juraților.



7. Care sunt cele mai valoroase lecții pe care le-ai învățat în lucrul la campania pentru Coca-Cola HBC?

Patricia: Din punctul meu de vedere cea mai valoroasă lecție din această campanie a fost că cea mai mare satisfacție dintr-o campanie o ai atunci când clientul este mulțumit de outcome și îți spune. Indiferent de cât de grea a fost o campanie, când la final aceasta își primește premiile pe care le merită din plin, totul capătă un sens mai frumos pentru viața de publicitar.

Mihai: O lecție învățată pe măsură ce lucram la aceasta campanie a fost că trebuie sa fii în permanență conectat la modul actual de a comunica, mai ales când sunt implicați oameni cu apartenențe culturale atât de diferite. Într-un cuvânt: adaptare.

Mădălina: Am învățat că zona de confort a fost creată pentru a fi depășită și că presiunea, dacă știi cum s-o gestionezi, îți rafinează atenția și reacțiile rapide.

Ați putut afla cum s-au desfășurat lucrurile la conferințele din noiembrie 2023 unde colegii noștri au participat: s-a lăsat cu know-how, insight-uri demne de reținut și aplicat, cu emoții pe scenă și, mai ales, cu bucuria de a fi recunoscuți pentru un proiect intern și două campanii faine, implementate cu entuziasm de super echipele clienți-agenție.😊