Back To Top

Minio Studio a creat Snackologia – știința snackului perfect, împreună cu TUC, Oreo & Philadelphia

Există câte un snack potrivit pentru orice ocazie, iar snackologia, știința snack-ului perfect, își propune să îl găsească – aceasta este premisa de la care a pornit campania Creează o gustare de TOP, creată de Minio Studio în colaborare cu Mondelēz (TUC, Oreo) și Macromex (Philadelphia).

Colaborarea dintre Tuc și Philadelphia are deja 3 ani. De această dată, li s-a alăturat și Oreo. Prin urmare, dezvoltarea unei campanii ce include trei branduri din două companii diferite nu este un lucru ușor. Soluția de comunicare a venit sub forma snackologiei, știința snackului perfect, dulce sau sărat.

Pornind de aici, am identificat 16 ocazii în care consumatorii ar avea nevoie de un snack delicios, de la pauza de curățenie, la nesfârșitele meetinguri online, de la sesiunile de online shopping la cele de gaming. Mixurile cu TUC, Oreo și Philadelphia au fost create de Chef Dexter și gândite pentru a fi perfecte pentru fiecare moment. Photoshootingul a fost un maraton – peste 14 ore pentru realizarea a sute de fotografii apetisante, în settinguri specifice fiecărei ocazii de consum, cu zeci de ingrediente diferite.  

Pe landing page-ul dedicat campaniei, gustaredetop.ro, Chef Dexter a evaluat toate combinațiile în funcție de 5 criterii riguroase: savurabil, realizabil, săturabil, manevrabil și postabil.  Tot aici, utilizatorii au avut posibilitatea să aleagă momentul preferat și să vizualizeze rețeta pentru gustarea asociată acestuia.

Totodată, am dezvoltat și 3 clipuri video, reprezentând trei ocazii de consum și snackul perfect pentru acestea.

 

Gaming

 

 

Shopping online

 

 

Work from home

 

„Campania „Creează o gustare de TOP” sau Trio, cum am botezat-o noi intern, a fost un proiect complex ce s-a bazat mult pe calitatea conținutului vizual, pe care l-am produs în doar 2 zile de filmare și photoshooting. Am avut sute de fotografii folosite în materialele finale, 4 minute de footage și zeci de declinări statice și video, iar atenția pe care am acordat-o detaliilor a fost over the top. Pot spune că a fost genul de proiect cu care simți să te mândrești și că sunt foarte recunoscătoare relației pe care am avut în special cu echipa clientului, dar și cu Chef Dexter și cu agențiile partenere. Totul a mers foarte smooth.”, Andrada Ionescu, Digital Strategist, Minio Studio.

Campania a fost amplificată prin zeci de materiale digitale și un mix elaborat de media, incluzând Youtube, Facebook, Instagram, TikTok și in-store, ca touchpoint esențial. Am inclus și o componentă promoțională, oferind 60 de multicookere Tefal și 180 de mixere vertical. 

„Prin campania „Creează o gustare de TOP”, ne-am dorit să arătăm că există un snack potrivit pentru fiecare activitate. Cu ajutorul celor trei actori ai campaniei – biscuiții sărați TUC, biscuiții OREO și crema de brânză PHILADELPHIA și ghidați de Chef Dexter, oricine poate să facă combinații de TOP și să creeze snack-ul potrivit în funcție de ce are poftă sau de cât timp are la dispoziție să petreacă în bucătărie. Și, ca în orice proiect drag nouă, la baza gustărilor de TOP stă o colaborare de TOP, o echipă dinamică și dornică să realizeze lucruri frumoase și durabile, o echipă diversă, care acceptă provocări.”, Ioana Pană, Senior Brand Manager Bakery Mondelez România.

„Creează o gustare de TOP” este o poveste de succes. De la ideea creativă, dezvoltată „pe calapodul” brandurilor noastre, și până la execuția care pune în valoare parteneriatul cu Macromex și Minio Studio, toate elementele lasă să transpară colaborarea strânsă dintre echipele implicate în cadrul acestei campanii. Am plecat la drum cu ideea unei campanii promițătoare, pe care am reușit să o aducem la viață printr-un concept nou, snackologia, un conținut apetisant și un ton vioi și fresh.”, Andreea Vergelea, Junior Brand Manager Bakery Mondelez România.

„Un proiect minunat, ambițios, inovativ, care a unit atât brandurile de TOP, Tuc, Oreo și Philadelphia, dar și echipele de TOP din companiile și agențiile partenere. O colaborare fructuoasă, o comunicare perfectă, care a adus împreună o adevărată echipă! Pornind de la teoria de bază a snackologiei, știința snack-ului perfect, prin campania națională “O gustare de TOP” ne-am dorit să arătăm consumatorilor că există o gustare potrivită pentru oricare din activitățile zilnice, dar totodată că pot și caștiga premii atractive. 3 dintre cele mai populare activități și gustările aferente: work from home, shopping online și gaming, au fost puse în scenă împreună cu Chef Dexter și pot fi vizualizate pe platforma de campanie gustaredetop.ro.”, Monica Zeciu, Senior Category Manager Lactate, Macromex.

Campania a fost dezvoltată sub leadershipul creativ al Minio Studio, care a gestionat strategia și întreaga dezvoltare creativă a campaniei. Componenta de media a fost gestionată de agențiile Publicis, Carat și Isobar. Alte agenții implicate în dezvoltarea campaniei au fost Digital Star și Emblema Retail Solutions.

 

Echipa de proiect:

Din partea Minio Studio:
Ioana Mucenic – CEO
Cristiana Pană – Head of Strategy
Andrada Ionescu – Digital Strategist
George Bonea – External Copywriter
Paul Cotor – Design Consultant
Cosmina Chelariu – Copywriter
Andrei Sandu – Graphic Designer
Mihai Bălan – Art Director
Ioana Bitin – External Art Director
Gabriel Băicoianu – Account Manager
Ionuț Dumitrache – DTP
Max Amza – DTP

Din partea Mondelēz
Andreea Vergelea – Junior Brand Manager Bakery RO
Ioana Pană – Senior Brand Manager Bakery RO

Din partea Macromex
Monica Zeciu – Senior Category Manager Lactate