Minio Studio și Durex le-au spus îndrăgostiților când contează mărimea
Agenția de comunicare integrată Minio Studio a realizat campania Durex de promovare a noii game de prezervative Feel Thin. Brandul a lansat în spațiul public o discuție liberă despre sexualitate, pornind de la întrebarea ”Contează mărimea?,” care a alimentat întotdeauna curiozitatea și glumele din cultura populară.
Da, mărimea contează, cel puțin atunci când îți alegi prezervativul. Nu este vorba de lungime însă, ci de diametru. Odată ce un prezervativ este ales greșit, există riscul ca acesta să se rupă sau să cadă. Este mesajul principal al campaniei Durex Stilul potrivit pentru fiecare bărbat, care a promovat noua gamă de prezervative Feel Thin în perioada mai-octombrie 2019.
Minio Studio a continuat astfel colaborarea cu Durex în cadrul unei campanii integrate, deosebit de importantă pentru brand, lansarea colecției de prezervative Feel Thin, care conține produse de diferite mărimi. Provocarea campaniei a reprezentat-o faptul că mesajul ei este un subiect dificil de comunicat pe o piață tradițională precum cea locală.
Soluția a venit din colaborarea cu echipa de comedianți Ceva Mărunt. Alături de membrii ei, Minio a realizat spotul TV și o colecție de clipuri video, tratând subiectul cu umor și multe metafore. Ce-ți iei pe tine când mergi la party sau cum îi spui ei că mărimea nu contează sunt doar două dintre temele prezentate în clipuri.
Pentru a determina bărbații să își găsească mărimea potrivită, Minio a realizat un website dedicat, prezervativulpotrivit.ro, ce include o componentă interactivă. Quiz-ul video este o discuție amuzantă ca de la bărbat la bărbat, plină de umor, la finalul căreia userii află ce produs ar trebui să aleagă. Campania este completată de multiple execuții digitale și in-store.
Rezultatele din digital sunt spectaculoase – un bounce rate de doar 9% și un CTR de 6%, la un reach de 85% din target-ul campaniei.
Campania a beneficiat la începutul verii și de o componentă promoțională, desfășurată la nivel național în marile lanțuri de magazine, marele premiu fiind un city break în Amsterdam. Consumatorii au fost provocați să găsească prezervativul potrivit pentru ei.
„Colaborăm cu Durex de 6 ani, pe multiple piețe din regiune. Iar această lansare a fost una dintre cele mai dificile, din perspectivă strategică și creativă. Rezultatele sale, de comunicare și cele comerciale, sunt peste ceea ce ne-am propus, iar acest lucru se datorează unei echipe client-agenție cu adevărat armonizată.”, a spus Ioana Mucenic (CEO Minio Studio).
„N-a fost o misiune ușoară să comunicăm bărbaților un subiect atât de sensibil pentru ei. Cu siguranță însă, abordarea umoristică a fost alegerea perfectă. Discursul băieților de la Ceva Mărunt a fost unul plin de umor, lipsit de inhibiții, dar educațional și informativ în același timp. Ne bucurăm foarte tare că am realizat această campanie alături de Minio Studio. Rezultatele sunt impresionante, iar campania este una dintre cele mai reușite pe care le-am avut în ultimii ani. Îi felicităm pe cei de la Minio și le mulțumim pentru creativitate și implicarea deosebită în acest proiect.”, a declarat Laura Țogui (Category Marketing & Trade Marketing Personal Care SEE).
Cele două echipe:
MINIO STUDIO
Călin Ionescu – Head of Accounts
Andreea Brutaru – Account Manager
Paul Cotor – Head of Creatives
Gabriel Băicoianu – Account Manager
Andrada Ionescu – Junior Account Manager
Marius Cioroabă – Senior Copywriter
Cosmina Chelariu – Junior Copywriter
Cristina Ștefan – Social Media Executive
RECKITT BENCKISER
Ivan Gerasimovich – Marketing & Trade Marketing Director SEE
Laura Țogui – Category Marketing & Trade Marketing Personal Care SEE
Alexandru Corocea – Junior Brand & Trade Marketing Manager Durex RO/BG/MD
Sursa: https://bit.ly/32KffTP