Multe tendințe de pe câmpul muncii s-au schimbat drastic în contextul pandemiei. Pentru că regulile de recrutare și angajare s-au modificat odată cu noile limitări, organizațiile au fost nevoite la rândul lor să țină pasul cu noul context și să își însușească noi practici și strategii. Pe lângă lipsa tradițională de experiență în carieră și dificultatea de a găsi un loc de muncă adecvat, problema evidentă a tinerilor români a fost dublată acum și de dificultățile apărute odată cu contextul pandemic.
În prezent, candidații se îndreaptă spre oportunități de carieră care asigură un echilibru puternic între viața personală și viața profesională, oferindu-le, totodată, un sens. De asemenea, noua generație îmbrățișează libertatea profesională, inovația, flexibilitatea și o cultură concentrată pe angajați. În același timp, imposibilitatea de a face interviuri față în față și faptul că, din cauza pandemiei, potențiali aplicanți nu au putut afla ce poziții sunt deschise la BAT, au făcut procesul de recrutare destul de dificil.
În urma călătoriei online a tinerilor utilizatori care aplică pentru un job, ne-am dat seama că recomandările sunt o sursă importantă de informații. Deci cum am putea crea o conversație autentică și transparentă, fără conexiuni umane? Am decis să nu facem doar o campanie de recrutare, ci să facem o adevărată școală online pentru tineri. Și am făcut acest lucru prin evidențierea oamenilor reali, angajații BAT, care le vorbesc din perspectiva lor tinerilor aspiranți, împărtășind valorosul lor know-how, precum și povestea lor în BAT.