Back To Top
Image Alt

Durex V-Day 2020

Durex V-Day 2020

Aparențele sunt cele care dictează viețile oamenilor în zilele noastre, însă Durex vede lucrurile diferit. Cu o nouă abordare, Durex a vrut să le transmită oamenilor că însușirea realității este cheia unei vieți fericite. Fără texte artificiale, poze perfecte de stock, machiaj sau Photoshop. Doar dragoste și sex, așa cum sunt ele în viața reală. Astfel, am lansat campania de Valentine’s Day, încercând să-i facem pe oameni să fie sensibili doar la sentimentele adevărate și să fie fericiți cu poveștile lor reale de viață.

Client:

Durex

Category:
Date:

Oamenii sunt constrânși de standarde sociale stabilite de social media, pornografie sau reviste glossy. Astfel, respectul de sine al individului și modul în care acesta percepe realitatea sunt afectate foarte tare. Referințele, însă, sunt false!

Oamenii au o relație ciudată cu Ziua Îndrăgostiților. Mulți dintre ei o sărbătoresc pentru că ”așa trebuie”, dar de fapt o consideră inutilă și falsă. În contextul noii identități de brand, Durex a lansat o campanie care să-i facă pe oameni să renunțe la stereotipuri și să celebreze dragostea fiecare în felul său.

I-am încurajat pe oameni să-și scrie propriile povești. Le-am arătat că nu trebuie să se raporteze imaginilor din social media sau pornografie, ci doar să se bucure de dragoste și sex într-un mod natural. Am creat astfel povestireale.ro, un landing page unde oamenii și-au arătat dragostea lor reală, fără niciun filtru.

CAMPAIGN MIX.

povestireale.ro

Nu credem în basme, ci doar în poveștile reale moderne. Așa că am creat povestireale.ro și i-am rugat pe îndrăgostiți să încarce fotografii din relația lor de cuplu. I-am rugat de asemenea să scrie pe scurt și povestea fotografiei sau chiar povestea lor de dragoste.

Ecouri în social media

Am postat pe conturile Durex din rețelele sociale mesaje care să promoveze naturalețea și sentimentele adevărate. Principalul transmițător al mesajului a fost un video care a generat un mare interes din partea userilor. Au fost peste un milion de oameni la care mesajul a ajuns și care au apreciat autenticitatea campaniei.

Povești adevărate

Landing page-ul de campanie a fost un real succes. Oamenii și-au spus poveștile de dragoste cu bucurie. 174 au fost încărcate, iar șapte dintre cupluri au primit premii.

Premii cool

Toți povestitorii au intrat în tragerea la sorți: șase dintre ei au câștigat trotinete electrice, iar marele câștigător este acum posesorul unui moto scuter.