Back To Top
Image Alt

GUSTĂRILE DE TOP ADUNĂ PRIETENII LA UN LOC

GUSTĂRILE DE TOP ADUNĂ PRIETENII LA UN LOC

2023 a fost anul în care am continuat comunicarea pe platforma SNACKOLOGIE prin conceptul „GUSTĂRILE DE TOP ADUNĂ PRIETENII LA UN LOC” care și-a propus să aducă consumatorilor noi rețete inedite și care sunt dedicate momentelor de sharing.

Client:

Mondelēz

Date:

Snakologia este platforma cross-brand TUC, OREO, MILKA și PHILADELPHIA, care la bază a fost locală, dar datorită rezultatelor foarte bune, am început să o implementăm și la nivel regional. TUC, Oreo, Milka și Philadelphia le propun consumatorilor diferite mixuri pentru snack-uri pe care le-au transformat într-o adevărată știință a snack-ului perfect – Snackologia.

Dacă până acum Snackologia s-a concentrat doar pe momentele de consum individual, anul acesta am abordat ocaziile de sharing. Acele momente în care ne adunăm cu prietenii și familia și vrem să avem un SNACK DE TOP.

Chef Dexter a creat 13 rețete de gustări dulci și sărate care să-i inspire pe consumatori să le prepare chiar ei atunci când se întâlnesc cu prietenii lor. Noutatea de anul acesta a fost și crearea unui video manifesto al platformei de Snackologie, video care l-a avut protagonist chiar pe Chef Dexter. În afară de acest video manifesto, 5 dintre rețetele propuse anul acesta de Dexter s-au bucurat de producții video dedicate.

CAMPAIGN MIX.

Video Manifesto

Campania s-a bucurat de un video manifesto, avându-l ca protagonist chiar pe Chef Dexter care a fost interpretul unei melodii compuse special pentru campanie.

Digital

Fiind o campanie integrată, componenta digitală nu putea lipsi. Anul acesta am avut zeci de asset-uri pentru online, atât video-uri dedicate, cât și imagini statice.

Landing Page Interactiv

Website-ul gustaredetop.ro este platforma principală a tuturor campaniilor dezvoltate sub această umbrelă. Pe lângă componenta promoțională, website-ul a devenit și o sursă de inspirație pentru consumatori în care aceștia pot găsi sute de rețete din care să se inspire și să-i ajute să devină adevărați Snackologi.

In-store

Ca în fiecare an, și pentru această campanie am dezvoltat foarte multe materiale de vizibilitate foarte atractive pentru in-store astfel încât să maximizăm rezultatele.