Snakologia este platforma cross-brand TUC, OREO, MILKA și PHILADELPHIA, care la bază a fost locală, dar datorită rezultatelor foarte bune, am început să o implementăm și la nivel regional. TUC, Oreo, Milka și Philadelphia le propun consumatorilor diferite mixuri pentru snack-uri pe care le-au transformat într-o adevărată știință a snack-ului perfect – Snackologia.
Dacă până acum Snackologia s-a concentrat doar pe momentele de consum individual, anul acesta am abordat ocaziile de sharing. Acele momente în care ne adunăm cu prietenii și familia și vrem să avem un SNACK DE TOP.
Chef Dexter a creat 13 rețete de gustări dulci și sărate care să-i inspire pe consumatori să le prepare chiar ei atunci când se întâlnesc cu prietenii lor. Noutatea de anul acesta a fost și crearea unui video manifesto al platformei de Snackologie, video care l-a avut protagonist chiar pe Chef Dexter. În afară de acest video manifesto, 5 dintre rețetele propuse anul acesta de Dexter s-au bucurat de producții video dedicate.