Termenii și condițiile contractelor aferente serviciilor de comunicații din România sunt de obicei greu de înțeles de către consumatori. În plus, acestea sunt actualizate atât de des, încât e greu să ții pasul cu aceste schimbări.
Românii nu au mare încredere în instituțiile publice, din rândul cărora face parte și ANCOM. Marea problemă este birocrația, iar oamenii experimentează adesea o stare de confuzie când interacționează cu acestea. Din acest motiv, oamenii evită site-urile instituțiilor publice și își caută informațiile pe Google. Acolo pot da însă peste surse care oferă date greșite.
Pentru ANCOM era greu să intre în competiție cu marile motoare de căutare. Așadar, a trebuit să facem Infocentrul la fel de cool și dezirabil ca Google pentru ca oamenii să aibă încredere că găsesc acolo informațiile pe care și le doresc. Soluția creativă a fost să realizăm o serie de spoturi TV care să prezinte situații ilare legate de posibile întrebări pe care oamenii le-ar avea despre serviciile de telecomunicații.