Back To Top
Image Alt

#MamiȘtie

#MamiȘtie

Când vine vorba de formulele pentru bebeluși, doctorii sunt cei mai importanți influențatori. Așa că ce putem face pentru a inspira mămicile că ia în considerare produsul nostru Milupa Milumil? Misiunea noastră a fost de a crea o legătură emoțională între Milupa și noile mame, evidențiind în același timp produsele de bază.
6

Client:

Milupa

Category:
Date:

Milupa Milumil este un brand puternic cu o moștenire de 90 de ani de cercetare și inovație. Însă în România alți competitori sunt mai proeminenți, așa că Milupa începea să piardă teren. Mesajul lor principal „Fericirea începe în burtică” nu câștiga inimile mămicilor.

Am reușit să identificăm problema în timpul unui proces de design-thinking pe care l-am condus. Interviurile pe care le-am luat și hărțile de empatie au scos la iveală o perspectivă puternică: mamele simt că ele sunt singurele care înțeleg nevoile și dorințele bebelușilor lor.

Campania noastră s-a numit simplu #MAMIȘTIE și a fost construită pe două micromomente de importanță majoră: primii dințișori și primii pași. Campania a inclus execuții digitale multiple, precum și un nou website cu materiale educaționale și favoritele mămicilor - meniuri de mâncare pentru bebeluși.

CAMPAIGN MIX.

Meniuri pentru bebeluși

Pentru că diversificarea e un punct de tensiune pentru mame, am luat legătura cu un nutriționist pentru a crea 10 meniuri optime de mâncare pentru bebeluși.

Știai că…

O colecție de articole ușor de citit, precum și infograficele au fost foarte apreciate de mămici.

Campania Digitală

Peste 300 de materiale digitale au fost create pentru această campanie - de la căutări până la ad-uri, bannere, videouri și execuții speciale.

Social Media

Pagina de Facebook Club Milupa a fost restructurată pentru a putea crește interacțiunea cu comunitatea noastră.