Back To Top
Image Alt

Clubul Tefal

Clubul Tefal

Comunitatea entuziaștilor de gătit crește într-un ritm alert. Deci cum puteam conecta brandul Tefal cu aceste noi tipuri de consumatori?
3

Client:

SEB

Date:

Tefal este un brand faimos la nivel internațional pentru produse de gătit, de asemenea binecunoscut pe piața locală. În timp ce toată lumea are o tigaie Tefal în casă, competiția în categoria de aparate de bucătărie e mai dificilă ca niciodată. Misiunea noastră a fost să creăm o comunitate de entuziaști de gătit sub forma unui club de loialitate.

Într-o perioadă cu atât de multe carduri de loialitate, evenimente de gătit și oferte, de ce ar alege oamenii să se înscrie în Clubul Tefal? Aveam nevoie să găsim acele elemente clare de diferențiere și interacțiune.

Am lansat Clubul sub platforma de comunicare „Chef să fii chef” și am încheiat un parteneriat pe termen lung cu Adrian Hădean, un bucătar foarte apreciat în România. Comunicarea este în desfășurare, având campanii lunare de peste un an.

CAMPAIGN MIX.

Programul de loialitate

Am creat identitatea și conceptul general pentru Tefal Club ținând cont de dezvoltarea viitoare. Acesta nu este un proiect care are loc o singură dată, ci o platformă strategică de comunicare.

Endorsement puternic

Chef Adrian Hădean este ambasadorul nostru carismatic. El promovează clubul și ne furnizează rețete unice, create special pentru comunitatea Tefal.

Campania lunară

Clubul are o viață proprie, cu newslettere și campanii lunare. Website-ul este actualizat constant cu noi rețete, produse noi în catalog și inovații Tefal.

Promoții

Lansarea a inclus și o campanie promoțională de mari dimensiuni cu premii garantate, precum și o tombolă.