Back To Top
Image Alt

Salut, România!

Salut, România!

Lansarea brandului japonez Miniso în România a reprezentat o activare creativă, cu implicarea organică a 25 de influenceri din diverse categorii (în funcție și de profilul produselor Miniso), având astfel cel mai mare număr de influenceri implicați într-o lansare a unui magazin Miniso.
9

Client:

Miniso

Date:

Pe piața din România există mulți retaileri și magazine online de jucării, cosmetice și articole pentru casă, așadar în contextul lansării magazinului Miniso vorbim de o concurență semnificativă. În plus, percepția oamenilor despre lucrurile care provin din China nu este una pozitivă.

Piața retailerilor din România este fragmentată și intrarea unui nou jucător pe piață reprezintă de fiecare dată o nouă provocare. Miniso era considerat brandul acela care are jucării drăguțe din pluș, fără să se știe care este varietatea de produse oferite.

Pentru a crea buzz, l-am folosit ca endorser al campaniei pe Kim, HR Manager al companiei. Acesta a lansat o invitație video către 25 de influenceri de a vizita primul magazin Miniso din România. În crearea conținutului video care ne-a servit ca material de promovare pentru 3 luni, ne-am bazat pe umorul dat de efortul persoanei de a vorbi în limba română și de a pronunța corect numele influencerilor.

CAMPAIGN MIX.

25 de influenceri neplătiți

Influenceri de beauty, sport și tehnologie s-au alăturat organic campaniei în urma mesajului personalizat pe care l-au primit.

Comunicare inedită pentru o lansare

Am mizat pe o activare creativă cu mesaje personalizate pentru influenceri de la reprezentatul Miniso.

Conținut pe Facebook pentru a crește activitatea pe pagină

Am folosit comunicarea online pentru a ține publicul interesat și implicat.

Conținut video predominant

Am integrat conținutul video în campanie pentru a face totul mai dinamic și mai atractiv.