Back To Top
Image Alt

#SKINCHAT by CeraVe

#SKINCHAT by CeraVe

Pentru că anul trecut a fost unul cu multe schimbări și pandemia ne-a afectat pe toți, CeraVe a realizat un studiu global în 23 de țări, pentru a vedea felul în care oamenii și-au schimbat rutina de curățare a tenului. În urma acestui studiu, ne-am propus să dezvoltăm primul show online dedicat curățării tenului. Ne-am inspirat din cele mai interesante și apreciate formate de știri, reality show-uri și concursuri, pe care le-am adus împreună și am creat un spectacol, în adevăratul sens al cuvântului. Rolurile de prezentatori le-au revenit carismaticului Adi Nartea, dar și medicilor dermatologi și influencerilor, care au vorbit deschis despre o rutină  corectă de îngrijire a tenului, dar și despre cea pe care o urmează chiar ei.

Client:

L’Oreal

Date:

În timpul pandemiei, viețile noastre s-au schimbat; în special rutina zilnică de îngrijire a pielii. În plus, accesul la informații dermatologice de încredere s-a dovedit a fi mai important ca niciodată. Măștile pe care le purtăm ne-au făcut să fim mai interesați de ceea ce se întâmplă cu pielea noastră, iar relația pe care o avem cu dermatologul nostru s-a schimbat și ea.

CeraVe este un brand bine-cunoscut în domeniul îngrijirii pielii la nivel mondial, dar în România abia începe să devină un punct de sprijin puternic pe această piață. Anual, CeraVe efectuează un studiu global pentru a dezvălui informații suplimentare despre aspectele care se schimbă în domeniul îngrijirii pielii. Anul acesta, provocarea noastră a fost să găsim o modalitate de a prezenta evenimentul global într-o manieră interesantă și nu doar printr-o serie de activări online cu influenceri.

Ne-am dat seama că soluția vine din transformarea evenimentului într-unul atractiv, nu doar pentru consumatorii CeraVe, ci pentru toți pasionații de îngrijire a pielii și pentru publicul larg. Care a fost soluția noastră? Am organizat primul show online din România dedicat curățării tenului, la care au participat influenceri și specialiști în dermatologie.

CAMPAIGN MIX.

Show online cu TikTok video & amplificare digitala

Am realizat un show de tip emisiune TV pe pagina de YouTube a brandului CeraVe. Mai mult, am păstrat stilul de filmare de platou cu mai multe camere, regizor, cameramani și invitați. A fost primul eveniment de o așa amploare, atât pentru brand, cât și pentru piața din România.

Amplificare digitală

Pentru amplificarea mesajului, am creat diverse ad-uri, pornind de la studiul global CeraVe, pe care le-am postat pe Facebook și Instagram. În plus, am apelat la influenceri care să creeze buzz în jurul evenimentului și curiozitate față de subiectele discutate, printr-o serie de Instagram Stories.

TikTok Videos

Pe lângă show-ul online și amplificarea mesajului în zona de digital, am creat o serie de TikTok videos, unde au participat influenceri și medici dermatologi. Prin aceste videoclipuri, ne-am propus să valorificăm informațiile studiului global într-o formă care să stârnească interesul publicului de a afla lucruri noi despre îngrijirea și curățarea tenului.

Simulare platou de televiziune

Întrucât ne-am dorit să recreăm un format de emisiune TV cât mai aproape de realitate, (înglobând cât mai multe formate, precum știri, talk-show și concurs) am închiriat și produs toată logistica necesară organizării unui platou de televiziune. Astfel, clienții au avut acces mult mai ușor la informațiile necesare, într-un mod entertaining și familiar.