În timpul pandemiei, viețile noastre s-au schimbat; în special rutina zilnică de îngrijire a pielii. În plus, accesul la informații dermatologice de încredere s-a dovedit a fi mai important ca niciodată. Măștile pe care le purtăm ne-au făcut să fim mai interesați de ceea ce se întâmplă cu pielea noastră, iar relația pe care o avem cu dermatologul nostru s-a schimbat și ea.
CeraVe este un brand bine-cunoscut în domeniul îngrijirii pielii la nivel mondial, dar în România abia începe să devină un punct de sprijin puternic pe această piață. Anual, CeraVe efectuează un studiu global pentru a dezvălui informații suplimentare despre aspectele care se schimbă în domeniul îngrijirii pielii. Anul acesta, provocarea noastră a fost să găsim o modalitate de a prezenta evenimentul global într-o manieră interesantă și nu doar printr-o serie de activări online cu influenceri.
Ne-am dat seama că soluția vine din transformarea evenimentului într-unul atractiv, nu doar pentru consumatorii CeraVe, ci pentru toți pasionații de îngrijire a pielii și pentru publicul larg. Care a fost soluția noastră? Am organizat primul show online din România dedicat curățării tenului, la care au participat influenceri și specialiști în dermatologie.