Back To Top
Image Alt

Spune-ți OFul

Spune-ți OFul

Românii sunt deosebit de reticenți în a admite că trec printr-o perioadă dificilă și aproape niciodată nu vorbesc despre dificultățile lor, mai ales într-un cadru public. Acest lucru se datorează epocii comuniste care a dizolvat comunitățile intime rurale și a creat un stigmat în jurul vulnerabilității și confesiunii. Rezultatul? O societate rigidă cu oameni care judecă aparențele, dar care se tem să vorbească despre ceea ce simt. Pandemia a agravat și mai tare acest context, iar la începutul lui 2021, asistam la un număr mai mare decât oricând de români care sufereau de anxietate și depresie. Ne-am propus să normalizăm conversația despre sănătate mintală și, sub umbrela UNICEF, am implicat aproape 40 de influenceri neplătiți care au mărturisit public despre propriile dificultăți în timpul pandemiei. Campania a avut ca rezultat 8,9 milioane de vizionări pe TikTok și zeci de materiale digitale încărcate de UNICEF pe canalele sale.
7

Client:

UNICEF

Category:
Date: