Sunt la Minio de 5 luni
Sunt Dorina, Junior Account și sunt la Minio de 5 luni. Nici nu am observat cum a trecut timpul, cel mai mult lucrez pe clientul L’Oréal, iar de curând am început să lucrez pe un client din bere.
Jobul de account manager înseamnă foarte multă comunicare cu clientul, dar și cu celelalte departamente precum cel de strategie și creație. Contează tipul de proiect în care ești implicat, responsabilitățile diferă de la un proiect la altul, însă ceea ce rămâne fix este crearea bugetului, aprobarea acestuia, partea de facturi și sigur, partea creativă, crearea briefurilor pentru echipa de creație.
Îmi place mult că totul e dinamic, niciodată nu te plictisești și nu vei ajunge în punctul în care vei zice că e monoton. Cunoști oameni noi din diferite domenii, proiectele sunt complexe, provocatoare, iar atunci când vezi rezultatele muncii tale îți dă și mai multă energie și încredere.
Modul de lucru este un mare avantaj
Nu simți presiune că trebuie să mergi un anumit număr de zile la birou, ai libertatea de a alege pentru că sunt zile și task-uri când ai nevoie de liniște și lucrezi de acasă, alteori poți merge la birou sau mai există opțiunea de Pluria, care e perfectă pentru cei ce simt nevoia să schimbe locul de unde muncesc.
Fiind junior, îmi era frică să nu înțeleg prea bine work flow-ul, însă nu a fost cazul.
La partea de induction pe care ne-a ținut-o Ana, Dealerul nostru de fericire, mi s-a explicat totul și în practică mi-am dat seama că nu am motive să-mi fac griji. După ce primim un proiect nou de la client începe partea cea mai interesantă. Colaborăm strâns între departamente, iar discuțiile cu clientul în mare parte o are main account-ul.
La început aveam emoții la acest aspect, dar m-am simțit în largul meu din primele zile de când i-am cunoscut pe toți. Echipa este formată din oameni minunați, deschiși și atenți. Nu a fost nici un moment în care am avut rețineri de a întreba când nu înțelegeam ceva. Totul se explică, cu înțelegere, calm și empatie.
Pentru 2023 mi-am propus să aflu cât mai multe despre publicitate, să mă implic în mai multe proiecte și desigur să mă bucur împreună cu echipa de rezultate. Evoluția mai înseamnă să ieșim din zona de confort, iar eu am brațele deschise noilor provocări.
În timpul petrecut la Minio am învățat să fiu mai deschisă noului, să fiu curioasă și mi-am dat seama cât de mult contează să facem ceea ce ne place, inspiră, având oameni de calitate de la care vrei să înveți și să crești.
Pentru mine, Minio este ca o descoperire care mă face fericită, apreciez că este human centric. Îmi place sentimentul că sunt în locul potrivit cu oameni potriviți, atunci când mă gândesc la tot ce se întâmplă în agenție și echipă în sine.
Am putea să scriem o carte despre cum e la Minio. Dar mai bine întrebi tu direct. O să te întâlnești online cu Ana, care poate să-ți povestească tot ce vrei să știi, onest și cu umor, așa cum facem noi pe aici.
Gestionezi campanii integrate, de la strategie, concept, creație, filmări și iar filmări, lucrul cu agenții de media, assets digitale, e bine dacă îți place să ții tu totul cu mână de fier… în mănușă de catifea, chiar de pluș dacă se poate.
Aplică AICI
Coordonezi campanii de trade marketing, din magazine. Multe POPMs si câteva promoții, fără implementare per se. Nu fugărești promoterii, no worries.
Aplică AICI
Nu a plecat nimeni de câteva luni. E ok, nu e un exod. Doar că am câștigat clienți noi: bere, retail, food, personal care, în plus față de colaborările curente. Unele proiecte sunt regionale, altele sunt integrate, altele de employer branding – așa că avem potențial să facem treabă excelentă. Și doar nu o să le facem cu aceeași oameni, nu? La Minio nu se stă peste program și, dacă se stă, e pentru că mai avem evenimente sau filmări, iar orele sunt plătite.
Asta e tot. Poate că nu știai prea multe despre noi, dar e momentul să afli.
Aplică pentru: