Sunt la Minio de aproape 4 ani
Cine ești, de cât timp ești la Minio, pe ce clienți lucrezi cel mai mult?
Teodora, de aproape patru ani la Minio. 😊 Clienții pentru care lucrez cel mai activ acum sunt SOCAR, L’Oreal, British American Tobacco.
Care sunt responsabilitățile tale? Adică ce faci tu la birou? 😊
Organizez treaba mea și a altora – mă asigur că orice proiect, de la idee și până la execuție, urmează un curs natural și productiv pentru toate părțile implicate. Sunt în permanentă și directă legătură cu clientul, furnizorii, echipele de proiect (interne și externe).
Ce îți place la rolul tău?
Îmi place diversitatea proiectelor. Ciar și pentru aceiași clienți, nu pot spune că se întâmplă să realizăm campanii prea similare între ele. Cu fiecare nouă campanie, am ocazia să învăț lucruri noi din toate domeniile, neașteptat de multe ori.
Cum ai descrie modul de lucru?
Mie, personal, îmi place să le îmbin pe toate. Ca să păstrăm un echilibru, ca în toate. În funcție de context (proiecte active, întâlniri, membrii echipei de proiect), aleg perioada de venit mai intens la birou. E o atmosferă relaxată la noi (chiar și atunci când muncim din greu!) și mă bucur mereu de timpul petrecut cu colegii. Am avut ocazia să lucrez inclusiv din altă țară, timp de o săptămână, în ultimii doi ani. Și a fost chiar faină experiența.
Cum ai descrie procesele de lucru?
Noi avem procese de lucru foarte „user-friendly”, dacă se poate spune așa. În sensul că nu facem nimic doar pentru că trebuie sau pentru că așa ne-am obișnuit. Ne adaptăm constant la orice schimbare și înainte de toate, ne înțelegem între noi ca oamenii. 🙂 Lucrăm natural, păstrăm o comunicare activă în permanență astfel încât fiecare persoană implicată să fie la curent cu stadiul proiectului. Account-ul (aka eu, în cazul de față) dă tonul în orice discuție și pune în legătură terții dacă e necesar. Pornim cu strategia, apoi creația concomitent cu furnizorii și în final producția.
Cum te-ai integrat în echipă și cum te-ai acomodat cu jobul?
Pentru mine (din ce îmi amintesc hehe) a fost o integrare ușoară și rapidă, chiar dacă eram la început. Oamenii – toți cei pe care i-am cunoscut în parcursul Minio – au fost și sunt extrem de prietenoși, naturali și deschiși să învețe și să se lase învățați.
Ce ți-ai propus pentru 2023?
Avem planuri mari și clienți și mai mari! Anul acesta vrem să încercăm lucruri noi, să vedem ce se poate schimba și să punem în acțiune idei mai îndrăznețe decât până acum.
Ce crezi că ai învățat în timpul petrecut la Minio?
Am învățat să comunic eficient și cât mai simplu. Atât în relațiile cu clienții, cât și în briefuri sau în comunicarea brandului. La început, credeam că „cheia” e să spui cât mai multe cuvinte și mai elevate. Între timp, am învățat și eu de la cei mai buni, că succesul în comunicare e atunci când transmiți ideea perfect în cât mai puține cuvinte. Ar fi multe de zis, nu aș avea spațiu și timp aici – o să mai numesc o înțelegere activă a celor din jur, indiferent de stil, temperament și așa mai departe. Fiindcă în munca de account, una dintre oportunități (da, este o oportunitate) este aceea de a lua legătura cu oameni din toate mediile. Și partea drăguță e că de la absolut fiecare dintre ei ai ceva de învățat, dacă știi cum să asculți.
Ce îți place cel mai mult la Minio?
Echipa! Cred că dintre toate lucrurile, într-un traseu profesional mai ales pe termen lung, este esențial să simți că ai oamenii potriviți cu care poți lucra.
Am putea să scriem o carte despre cum e la Minio. Dar mai bine întrebi tu direct. O să te întâlnești online cu Ana, care poate să-ți povestească tot ce vrei să știi, onest și cu umor, așa cum facem noi pe aici.
Gestionezi campanii integrate, de la strategie, concept, creație, filmări și iar filmări, lucrul cu agenții de media, assets digitale, e bine dacă îți place să ții tu totul cu mână de fier… în mănușă de catifea, chiar de pluș dacă se poate.
Aplică AICI
Coordonezi campanii de trade marketing, din magazine. Multe POPMs si câteva promoții, fără implementare per se. Nu fugărești promoterii, no worries.
Aplică AICI
Nu a plecat nimeni de câteva luni. E ok, nu e un exod. Doar că am câștigat clienți noi: bere, retail, food, personal care, în plus față de colaborările curente. Unele proiecte sunt regionale, altele sunt integrate, altele de employer branding – așa că avem potențial să facem treabă excelentă. Și doar nu o să le facem cu aceeași oameni, nu? La Minio nu se stă peste program și, dacă se stă, e pentru că mai avem evenimente sau filmări, iar orele sunt plătite.
Asta e tot. Poate că nu știai prea multe despre noi, dar e momentul să afli.
Aplică pentru: