Cristiana Pană.
Head of Strategy
Cristiana este un profesionist cu mai mult de 10 ani de experiență în Advertising și peste 15 ani în Business. Datorită dorinței ei constante de a învăța lucruri noi, pasiunii pentru înțelegerea naturii umane dar și abilității de a înțelege rapid insight-uri și trenduri, Cristiana ocupă poziția de Head of Strategy. Adoră să ofere soluții creative oricăror nevoi de comunicare: de la integrarea canalelor de comunicare la tactici, la research și integrarea tehnologiilor noi.
Salut! Îmi pare bine să te cunosc! Sunt Cristiana, un advertiser dedicat creării de strategii puternice care să aibă un impact real asupra business-ului tău. Am încredere în puterea inovației și sunt aici să te sprijin să duci discuția brandului cu consumatorii tăi la un alt nivel.
Parcursul profesional complex (Auto, Financiar, Logistic, Marketing, dar și Advertising) îi oferă abilitatea să gândească macro și să identifice rapid soluții pentru businessul tău. Cu o combinație unică de creativitate, gândire integrată și abilități excelente de consultanță, poți fi sigur că vei lăsa campaniile tale pe mâini bune.
Multiplele certificări în domenii precum cel Economic (ASE), Lingvistic (Cambridge, IELTS) și de Business (Design Thinking) o ajută să dezvolte soluții human-centric, eficiente, bazate pe date și pattern-uri. Dar nu trebuie să ne crezi pe cuvânt, solicită un meeting cu ea și convinge-te singur/ă.
Când nu este la laptop, o poți găsi ferindu-se de soare pe o insula în Grecia, pictând, pregătind ceva dulce sau stalk-uind pisici pe stradă. Pentru că viața ar fi tristă fără pisici, nu-i așa?
Câțiva dintre clienții pentru care a lucrat:
Coca-Cola, CeraVE, L’Oreal, Durex, Mondelez, Socar, Kaufland, Milupa, Carrefour, Rowenta, Sissi, Bonduelle, Vincon, Hasbro, Hochland, Scholl, Veet, Dettol, Tefal, JYSK.