Back To Top

3 campanii care ne-au atras atenția în luna martie și pe care n-am vrea să le ratați

Nike Anamorphic sneakers (link)

Pentru celebrarea anuală a tehnologiei Air, Nike Japonia a pregătit de Air Max Day un ad anamorphic. Pentru a putea crea iluzia de 3D pe un Digital OOH, echipa a lucrat aproximativ 2 luni, efort care punctează o tendință din ce în ce mai vizibilă în ultimii ani. 

Ad-urile anamorphice reprezintă încercarea brandurile de a crea experiențe digitale imersive care sparg the fourth wall, în locuri unde nu te-ai aștepta: cele mai frecventate puncte ale orașelor.Similar, marketerii produc conținut pentru Social Media care pare că depășește vizual barierele layouturilor cunoscute.

 

Burger King 100% clean dessert (link)

Rețeaua David the Agency a realizat un spot neconvențional pentru un client neconvențional: Burger King. Creația vine să întărească direcția de business, pe de-o parte eliminarea tuturor aditivilor și a conservanților din produsele Burger Kings, și pe de altă parte approach-ul curajos al ultimilor ani în care nu s-au ferit să arate produsele pe bune, chiar dacă nu arată bine. Dacă înghețata lor obișnuia să conțină sh$*t precum arome artificiale, acum doar arată ca unul, pentru a le reaminti oamenilor că nu mai conține nimic artificial.

 

eMag – Ghici cine s-a întors (link)

În anticiparea ridicării restricțiilor, eMag a pregătit un TVC cu influențe britanice, close-up shots, dinamism și umor fin de situație în care și-a integrat gama variată de produse pentru revenirea mai aproape de normalitate, de anul acesta.