Back To Top

Ana Bărbulescu, Head of Accounts: „Separarea între generațiile vechi și noi: un clișeu”

Peste 14 ani de experiență în piață se acumulează greu și se văd cu ușurință. Te invităm să citești interviul Anei Bărbulescu, Head of Accounts la Minio care ne-a răspuns la câteva întrebări despre ce înseamnă să fii account la Minio, dar și despre cum vede contextul actual și lucrul cu brandurile în 2023.
  1. Bună Ana! Tocmai s-au făcut 8 luni de când te-ai alăturat echipei Minio în poziția de Head of Accounts. Cum a fost perioada aceasta pentru tine?

Deja opt luni? Mă simt atât de „MINIO” încât opt luni mi se par incredibil de puține pentru cât de bine ne armonizăm ca echipă, pentru fiecare dintre proiectele noastre și pentru cât de multe reușim să facem împreună cu clienții și partenerii noștri.

Încă din primele săptămâni, integrarea mea în MINIO a venit natural și mă bucur că sunt aici.

  1. Care a fost cel mai interesant, dar și provocator proiect pe care l-ai coordonat de când ai venit la Minio?

Nu pot să aleg doar unul. Avem un mix de clienți și proiecte provocator, cu care cred că orice agentie s-ar mândri. Colaborăm cu lideri de piață din FMCG, cu branduri iconice globale, cu bussines-uri antreprenoriale de succes și cu ONG-uri cu impact vizibil în societate. Fiecare zi ne aduce oportunitatea dezvoltării unor proiecte cu core strategic, care nu trec neobservate.

  1. Începutul anului a fost plin de proiecte. Este semnul că ieșim din criză sau, din contră, clienții se pregătesc de o perioadă dificilă?

Cred că antreprenorii și echipele de succes „au învățat” din pandemie, război și inflație că agilitatea și flexibilitatea sunt obligatorii. A reacționa rapid, știind clar pe ce te bazezi și unde vrei să ajungi, dar fiind adaptabil în felul în care o faci, este paradigma în care lucrăm acum. Pentru orice brand e important să fie relevant și prezent în contextul mereu în schimbare și este firesc ca agenția să fie partenerul asertiv, care se uită mereu spre un viitor mai bun și contribuie la creșterea business-ului clienților săi.

  1. Ești un profesionist cu multă experiență de Account Management. Cum arată noile generații? Ce îți place la tinerii profesioniști care vin din urmă? La ce crezi că ar trebui să mai lucreze?

Nu aș face o separare între noile și vechile generații, mi se pare clișeu. Apreciez și mă simt onorată să lucrez alături de oameni bine intenționați, implicați, deschiși să evolueze, capabili să învețe din greșeli, creativi, organizați, curioși și cu „simțul realității”. Iar asta nu ține de vârstă, ci de atitudine și, într-o oarecare măsură, de educație.

  1. Care este portretul accountului ideal, din punctul tău de vedere?

Account-ul ideal pentru MINIO este cel care se potrivește cel mai bine în echipa noastră. Iar primul pas este să aplice la un job, iar dacă ne potrivim, construim apoi împreună.

  1. Așadar, care sunt concluziile tale? Cum crezi că va arăta 2023?

Mai intens, dar mai bine structurat decât 2022. În general, mai bun decât anteriorii și o bază pentru creșterile preconizate în 2024.