Back To Top

Campaniile lunii Aprilie care ne-au plăcut atât de tare că au ajuns și în conversațiile cu prietenii.

Design Therapy- The Home. Digital videos

The Home, un brand de accesorii de interior și mobilier, a avut o serie de execuții digitale care au scos în valoare produsele flagship într-o manieră ultramodernă.

Link: https://www.youtube.com/watch?v=BDHFsPcPRCI

Dacă acum câțiva ani comunicarea senzorială se limita la ASMR, cei de la The Home au reușit să introducă o nouă dimensiune, cea tactilă. În setting-uri monocrome, unde doar produsul este contrastant, au mizat pe senzația pe care consumatorul o are atunci când interacționează cu produsele. Dramatizarea are o componentă de build-up, atunci când personajul pune mâna pe textura produsului și una a momentului de maximă satisfacție, prin footage abstract.


Lay’s Metaverse. Digital experience

Dacă anul trecut Lay’s a lansat o colecție de NFTs, anul acesta este primul brand care face o experiență în metaverse, în ambientul principalei ocazii de consum: serile de film. Avatarurile utilizatorilor au avut posibilitatea să interacționeze într-o sală de cinema și să vizioneze diferite videoclipuri “proiectate” pe “ecran”. Și, evident, că în sală era prezent și un aparat de vândut produsele Lay’s.

Link: https://www.youtube.com/watch?v=75OJtA2Lbo0

Mecanica de brand presupunea ca fiecare pungă reală de Lay’s să reprezinte 6 monede virtuale pe care utilizatorii să le cheltuie în cadrul experienței. Dacă aceștia cumpărau 5 pungi de Lay’s și le transformau în moneda virtuală, aceștia intrau în tragerea la sorți pentru un hanorac din colecția Lay’s by mysimplicated.


Popeyes România. Brand launch.

Piața fast-food-urilor din România s-a mărit cu un nou jucător din Aprilie, care a reușit să stârnească interesul bucureștenilor. Mixul lor de comunicare a presupus o campanie de teasing în social media de aproximativ 1 lună și comunicare de social media și activarea comunității proaspăt formate în mix cu influențatori.

Popeyes este unul dintre puținele branduri din România care a fost nevoit să anunțe repetat faptul că, pur și simplu, au rămas fără produse pentru vânzare. În plus, pe canalele de social media au postat și conținut live unde era evident că au avut coadă constant, timp de câteva zile.

În mixul lor de influenceri au apărut personalități precum Selly, Dorian Popa sau bucătarul Nicolai Tand care au creat conținut video, de scurtă durată prin care și-au impulsionat audiențele să încerce noul produs.

În 2 luni de la începerea comunicării, pe 15 martie, au reușit să crească o comunitate pe Instagram de 4.1k fani și de 10k pe Facebook.