Echipa Minio, în diferite ipostaze la Webstock 2023
Echipa Minio Studio a profitat din plin de conferințele din 2023. De data aceasta, vorbim despre Webstock, evenimentul unde ne-am alăturat sub diverse ipostaze – ca participanți la conferință, jurați, moderatori, dar și câștigători în cadrul galei. Așadar, vă invităm să citiți împresiile și lucrurile cele mai importante pe care le-au aflat și experimentat colegii noștri la ediția 2023 a conferinței Webstock.
Începem cu Patricia Bălan și Maria Drăgoi, Social Media Executives, participante în cadrul conferinței.
1. Spune-ne un lucru super-awesome pe care l-ai aflat la conferință, ceva ce a schimbat felul în care faci lucrurile.
Patricia: Fiindcă mare parte din timp l-am petrecut la scena de influenceri, mi-am dat seama prin câte obstacole și provocări trec aceștia în fiecare zi. Normal, în industrie se presupune că toată lumea știe că este un full time job să fii influencer, doar că de cele mai multe ori uităm că este fix asta, un full time job și pentru ei așa cum este și pentru noi lucrul de zi de zi. Am aflat că trebuie să avem răbdare și să înțelegem că și ei sunt oameni, și sunt obosiți, și ei au blocaje creative și, cel mai important, și ei au nevoie de o pauză. Asta se întâmplă și cu noi, același lucru, îndrăznesc să spun că de acum încolo voi avea grijă să îmi dau și câte o pauză.
Maria: Cred că am devenit mult mai conștientă de cât contează prima secundă din orice tip de content pe care îl trimitem pentru a fi consumat. Despre această primă secundă au vorbit absolut toți speakerii de la Creators Stage, Alex Cozma (de la „Atenție, Cad Mere!”) aplicând principiul chiar sub ochii participanților – cum s-a urcat pe scenă, a sfărâmat un laptop, înainte de a zice orice altceva. Efectul s-a văzut pe chipurile tuturor, fiind super captivați și gata să primească următoarele informații de la el.😊
Urmează Marius Marin, Head of Reputation, care a fost pentru prima dată moderator, la Creators Stage.
2. Care au fost provocările moderării la conferința Webstock?
Marius: Când m-a invitat Cristi Manafu să moderez o sesiune, nu m-am gândit de două ori și am zis DA. După am conștientizat și faptul că este pentru prima dată când urma să fac asta la un eveniment din industrie și au început să apară emoțiile. Au trecut repede și am făcut switch spre o stare de bucurie mai ales când am văzut că este vorba de o sesiune la Creators Stage, cu creatori de conținut faini, care promiteau să fie interesanți și cu povești la fel de interesante. Nu pot să uit că a fost o sală plină ochi și m-am bucurat că au venit atât de mulți participanți. Am vrut ca toate momentele speakerilor să fie legate, fără timpi morți, să fiu atent ca fiecare speaker să-și respecte timpul alocat și a fost totul ok. Per total, o super-experiență care sper să se repete. 😊
Ziua s-a încheiat cu gala Webstock Awards, unde am fost distinși cu un Bronze la categoria „Best Integrated Digital Campaigns” pentru campania Ciuc Radler – #OSăFiePepene. Așadar, povestim despre experiența premierii cu Ana Bărbulescu, Head of Accounts, și Alexandra Mîrzea, Account Manager.
4. Ce aspect al campaniei #OSăFiePepene crezi că a rezonat cel mai mult cu juriul Webstock?
Ana: A fost o campanie integrată, foarte bine ancorată în universul GenZ, results driven și puțin crazy. Are toate ingredientele să se remarce, și nu doar la Webstock.
5. Care sunt cele mai valoroase lecții pe care le-ai învățat în lucrul la campania #OSăFiePepene?
Alexandra: Consider că atât timp cât înțelegi brandul, conceptul și obiectivul campaniei, totul decurge de la sine și toate elementele se leagă. Așa a fost și în cazul campaniei #OSăFiePepene, cu cât mai ușor am înțeles aceste lucruri, cu atât am avut șanse mai mari să primesc OK final pe materiale într-un timp cât mai scurt și astfel am eficientizat și timpul de lucru. Important este să privești toate livrabilele din perspectiva clientului. Dacă ai imaginea de ansamblu finală, știi exact cum gestionezi toate componentele proiectului și următorii pași în desfășurarea lui.
Deci, cam așa s-au desfășurat lucrurile la Webstock 2023: cu insight-uri demne de reținut și aplicat, cu emoții pe scenă și, mai ales, cu bucuria de a fi recunoscuți pentru un proiect fain, implementat de super echipa noastră și cu un client super cool. Pe anul viitor, Webstock!😊