Back To Top

Enterprise România și Minio Studio au încurajat românii să facă #PRIMULDRUM în siguranță

Minio Studio a început colaborarea cu Enterprise România, companie de rent-a-car, într-o perioadă când industria auto, dar și cea de turism, sunt grav afectate de pandemia de Covid-19. În acest context, Minio a răspuns unei provocări de business cu adevărat dificile – să încurajeze consumatorii români să închiriere o mașină pe parcursul lunilor de vară, ca o alternativă sigură la mijloacele clasice de transport – tren, autobuz, microbuz. Odată cu lansarea campaniei, a avut loc și o optimizare a serviciilor oferite de Enterprise în ceea ce privește protocolul de igienizare a mașinilor.

Campania a purtat numele de #PrimulDrum și a fost lansată în prima săptămână după relaxarea restricțiilor de circulație. Întrucât anunțul acestei relaxări a fost anunțat de oficialități de pe o zi pe alta, echipa client-agenție s-a mobilizat pentru a lansa campania în doar 3 zile lucrătoare.

Ne-am bucurat să găsim la Minio două lucruri care pentru Eurolines Group sunt foarte importante: entuziasm şi o atitudine corectă faţă de servicii. Creativitatea conceptelor propuse şi viteza cu care s-au desfăşurat lucrurile ne-au convins să facem echipă. Ne dorim să construim împreună numeroase proiecte frumoase, în contextul în care comunicarea de brand şi inovaţia nu pot fi separate, iar nevoile şi preferinţele românilor se schimbă tot mai des”, Adriana Vlad (Marketing Manager Eurolines Group).

 

Invitația de a pleca în primul drum după luni de stat în casă își avea relevanța în primele zile de când am avut efectiv, voie, să circulăm între localități. În acele momente, românii erau dornici să meargă la mare, la munte, sau pur și simplu să-și revadă prietenii sau familia. Așa că, dacă pierdeam acele zile, campania și-ar fi pierdut din intensitate. Prin urmare, deși proiectul era planificat spre finalul lunii iunie, am reușit să-l lansăm în doar trei zile”, a declarat Cristiana Pană (Head of Strategy & Growth @Minio Studio).

 

Campania a fost dezvoltată pe un mix de mesaje emoționale și raționale. Pe de o parte, a oferit inspirație consumatorilor, invitându-i să-și planifice primul drum în siguranță. Pe lângă multiple execuții digitale pentru canalele sociale, proiectul a inclus și un clip video cu imagini din România ce-ți făceau poftă de vacanță:

Pe de altă parte, Enterprise a oferit consumatorilor și un mecanism promoțional, căci aceștia puteau să câștige mașina și benzina necesare pentru trei zile de călătorie, înscriindu-se pe enterprise.ro/primuldrum.

Campania ”Primul Drum” e prima dintr-o serie mai amplă de componente de comunicare pe care Enterprise România urmează să le deruleze alături de Minio Studio.