A fi reprezentant Avon înseamnă mai mult decât a vinde produse cosmetice. Este vorba despre satisfacția de a face parte dintr-o comunitate. De aceea, recrutarea de noi reprezentanți nu a fost niciodată un proces ușor, mai ales în contextul în care pandemia globală a adus o serie de limitări importante în ecuație. Incapacitatea de a desfășura interviuri și recomandări față în față, de a recruta la evenimente, târguri, festivaluri, a dus la o traducere a experiențelor offline ante-pandemice în evenimente digitale, o alternativă care aduce și limitări, nu doar beneficii.
Cum putem să creăm o conversație autentică și transparentă, fără a interacționa cu potențialii reprezentanți în mod obișnuit, la târg și evenimente, așa cum i-am obișnuit? Cum putem să le oferim informații și recomandări fără să pară că ne lăudăm? Cum putem atinge obiectivul principal al campaniei, acela de generare de leads pentru înscrierea unui număr cât mai mare de reprezentanți Avon, fidelizând în același timp echipa existentă și generând engagement cu potențialii aplicanți.
Crearea unei simulări online a tuturor activităților pe care femeile le desfășoară offline, printr-un site web interactiv care oferă: schimb de cunoștințe, conexiune cu prietenii, tips and tricks de la specialiștii Avon în cadrul webinariilor, cumpărături și divertisment. Astfel, CartierulFrumusetii.ro stă ca un agregator online al tuturor acțiunilor ce aveau loc, în mod normal, în timpul activărilor din field.