Consumatorii asociază sezonul verii cu o serie de băuturi reci precum berea, limonada, băuturile cu înghețată sau unele cocktailuri. Cafeaua, nici chiar cea rece, nu se numără printre primele opțiuni pentru aceste zile toride.
Oamenii au mici momente care marchează un nou anotimp: primele flori înflorite pentru primăvară, prima limonadă savurată în aer liber pentru vară și jacheta grea pentru iarnă. Aveam nevoie să stabilim amprenta incontestabilă a Jacobs Cold Coffee în vară, împreună cu deținerea obiceiului de consum și să creștem conștientizarea cu privire la varietatea largă de metode de preparare a cafelei reci.
Am construit o asociere puternică între cold coffee și vară. Cum? Prin crearea unui look marin Jacobs și construirea unui așa spus summer momentum pentru Jacobs Cold Coffee pe care îl marcăm și prin sloganul Vara începe cu Jacobs Cafea Rece. De asemenea, am consolidat imaginea Cold Coffee ca soluție rapidă de consum pe timpul verii, iar produsele Jacobs ca alegerea numărul 1 pentru zilele călduroase.