Back To Top
Image Alt

Vara începe cu Jacobs Cafea Rece

Vara începe cu Jacobs Cafea Rece

În perioada de vară (aprilie-august) există un trend evident pentru consumul de băuturi reci. Având asta în minte, conceptul nostru este axat pe construirea unei asocieri puternice între cafeaua rece și vară. Pentru că am vrut să facem din Jacobs Cold Coffee un promotor și un ”vestitor” al verii, am luat simbolurile nautice specifice anotimpului și le-am asociat imaginii brandului. Astfel, verdele a devenit noul albastru, iar cafeaua rece Jacobs un element cheie al sezonului cald.

Client:

Jacobs Douwe Egberts

Date:

Consumatorii asociază sezonul verii cu o serie de băuturi reci precum berea, limonada, băuturile cu înghețată sau unele cocktailuri. Cafeaua, nici chiar cea rece, nu se numără printre primele opțiuni pentru aceste zile toride.

Oamenii au mici momente care marchează un nou anotimp: primele flori înflorite pentru primăvară, prima limonadă savurată în aer liber pentru vară și jacheta grea pentru iarnă. Aveam nevoie să stabilim amprenta incontestabilă a Jacobs Cold Coffee în vară, împreună cu deținerea obiceiului de consum și să creștem conștientizarea cu privire la varietatea largă de metode de preparare a cafelei reci.

Am construit o asociere puternică între cold coffee și vară. Cum? Prin crearea unui look marin Jacobs și construirea unui așa spus summer momentum pentru Jacobs Cold Coffee pe care îl marcăm și prin sloganul Vara începe cu Jacobs Cafea Rece. De asemenea, am consolidat imaginea Cold Coffee ca soluție rapidă de consum pe timpul verii, iar produsele Jacobs ca alegerea numărul 1 pentru zilele călduroase.

CAMPAIGN MIX.

Activare In-Store

Am devoltat numeroase materiale in store și mecanisme promo dedicate pe client. Ca urmare a contextului pandemic ce a venit cu o serie de limitări in store, am fost nevoiți să regândim plasările atât pentru a comunica scurt și complet campania, cât și pentru a eficientiza spațiul ocupat în magazine.

Influențatori implicați în campanie

Tineri influenceri au explorat în mediul digital varietatea de produse cold coffee, plecând de la calendarele advent dezvoltate special pentru această componentă. Am obținut o rată impresionantă de succes de 96% în rândul influencerilor, alături de un feedback excelent în mediul online.

Materiale Social Media

Campania a avut o componentă de social media în Facebook și Instagram, care a inclus peste 100 de materiale digitale dezvoltate, concursuri cu premii ce au constat în calendare advent, dar și scurte OLV-uri pentru a consolida asocierea dintre Jacobs Cold Coffee și vară.

Pagină dedicată

Am adus noul și proaspătul impuls de vară Jacobs în prim plan, având la bază consumer decision journey, cu accent pe reach și achiziție. Toate acțiunile campaniei au condus către această pagină dedicată, unde consumatorul putea regăsi informații cu privire la mecanismele promoționale.