În fiecare an, studenții veniți din alte orașe caută cele mai bune soluții de cazare. Așteptările lor sunt din ce în ce mai mari, iar piața de imobiliare e gata să le ofere standarde mai ridicate de cazare. Ceea ce lipsește din peisaj, însa, este un loc unde studenții să se simtă atât de bine încât să rămână pentru o perioadă mai lungă de timp.
Deși aflat de mult timp pe piață, campusul West Gate se confrunta cu lipsa notorietății. În campus există o mulțime de facilități pentru studenți, însă prea puțini reușeau să afle de ele. Planul departamentului de comunicare al campusului era să le arate studenților că West Gate este mai mult decât un loc în care te cazezi pe perioada studiilor.
Ne-am gândit să-i includem într-o comunitate pe cei care locuiesc sau vor locui acolo și să-i facem să se simtă confortabil că îi aparțin, iar primul pas a fost să le dăm un nume: Westeri. Le-am arătat apoi cât de cool este să fii în același loc cu oameni care împărtășesc aceleași valori ca tine și au aceleași interese. Am creat 6 tipologii de Westeri și am lăsat studenții să identifice singuri căreia îi aparțin.