Back To Top
Image Alt

Lansare Durex Slim Fit & XXL

Lansare Durex Slim Fit & XXL

Pentru a acoperi nevoile tuturor consumatorilor săi, Durex și-a extins gama preferată de consumatorii bărbați, Featherlite, scoțând pe piață prezervative diferite ca mărime: XXL și Slim Fit. Acest lucru a însemnat totuși să intre pe un teritoriu de-a dreptul minat, acela al discuțiilor despre mărime. Având în vedere acest lucru, am hotărât să abordăm situația cu umor. Ceea ce a ieșit se poate vedea în detaliu aici: www.prezervativulpotrivit.ro Această campanie a obținut următoarele premii la festivalurile: Effie Awards 2020 – Silver – Medical services & healthcare products Romanian PR Award 2020 Brand PR – New products and services (Silver) Digital PR (Silver) Communication in medical sector (Gold) Festival of Media 2020 (Contributing Agency alături de Zenith Media) Best Engagement Strategy (Gold) Best Use of Talent (Silver) Best Local Execution of a Global Brand (Bronze)    
2

Client:

Durex

Date:

Deși discuția despre mărimi este una dificil de purtat, adevărul este că nu toți bărbații au aceeași mărime în ceea ce privește părțile anatomice. Tocmai de aceea, ce i se potrivește perfect unuia este foarte probabil să-l încomodeze pe altul. Durex a vrut să schimbe asta cu noile produse din gama Featherlite: XXL și Slim Fit.

Pentru că se simt mai puțin stimulați, bărbații sunt de obicei împotriva folosirii prezervativului. De asemenea, nu stiu intotdeauna ce tip de prezervativ li se potrivește. Provocarea a fost să-i facem să fie conștienți de necesitatea unui prezervativ potrivit și de faptul că acesta îi poate face să se simtă bine în timpul actului sexual. De asemenea, a fost esențial să tratăm subiectul mărimii într-o manieră corectă.

Știm că bărbații sunt foarte receptivi la umor, așa că ne-am gândit să tratăm în acest mod problema, având în vedere subiectul delicat pe care îl abordam. Am apelat la ajutorul comedianților de la ”Ceva Mărunt” și am dezvoltat o serie de clipuri video educaționale și umoristice în același timp pentru digital și TV.

CAMPAIGN MIX.

Campanie regională

Campania pe care am creat-o a fost folosită ulterior în toate alte 5 țări din regiune. Pentru unele dintre acestea am realizat și adaptările necesare pentru difuzarea pe plan local.

Quiz video interactiv

Consumatorii găseau pe platforma online a campaniei un quiz video interactiv care ducea discuția despre mărimea prezervativului potrivit într-o direcție comică, ușor de acceptat de către bărbați. Încearcă aici: www.prezervativulpotrivit.ro

Campanie online

Am creat o multitudine de formate digitale pentru a face campania cât mai vizibilă în acest mediu. Am reușit să le facem amuzante, contextuale și de-a dreptul memorabile.

Am dezvoltat o serie de infografice animate pentru a face mai interactive site-ul și postările din social media și mai ușor de urmărit din punct de vedere al informației.