Back To Top
Image Alt

TUCe pui pe TUC?

TUCe pui pe TUC?

O campanie care să-i inspire pe consumatori să fie creativi în bucătărie pornind de la un biscuit a fost o mare provocare. Campania a fost o comunicare comună a brandurilor TUC și Philadelphia, iar scopul ei principal a fost să reinventeze biscuitul TUC și să-i dea o nouă întrebuințare. I-am inspirat pe oameni să-l vadă mai mult decât un biscuit, să-l considere ceea ce stă la baza unor gustări delicioase. Poți vedea rezultatul aici: https://www.tusituc.ro/ Campania a fost premiată cu Bronz la Effie Awards 2020, în cadrul categoriei Snacks, Confectionary and Desserts.  
8

Client:

Mondelez

Date:

Gustările sunt la mare căutare în zilele noastre. Între 50 și 70% dintre europeni declară că iau cel puțin o gustare pe zi. În acest context, există o mulțime de branduri care concurează pe acest segment de piață încercând să-și asigure o cotă cât mai mare.

Milenialii preferă gustările ceva mai sofisticate. TUC a fost însă perceput întotdeauna ca un simplu biscuit, un produs care nu oferă versatilitate de consum. Acest lucru trebuia să se schimbe.

Le-am oferit consumatorilor o experiență de tipul ”Do it yourself”. Am creat un fel de Tinder al mâncării în care userii puteau descoperi rețete delicioase. Campania a inclus testare in-store, mecanică promo, comunicare digitală și un van cool, TUCteria.

CAMPAIGN MIX.

Generator de rețete ca un Tinder

Site-ul campaniei a conținut componenta principală de atractivitate, un generator de rețete. Userii își alegeau ingredientele, iar apoi putea vedea o serie de rețete create deja în care se regăseau ingredientele selectate.

Rețete create de chefi

Rețetele au fost realizate de Chef Dexter și prezentate în format foto. Câteva dintre ele au beneficiat și de video sau gif de prezentare. Gabriela Simion a acceptat și ea provocarea TUC și a realizat clipuri video cu rețete pentru pofticioși.

69 de rețete

Au fost făcute peste 69 de rețete, 6 clipuri video, câteva gif-uri și sute de fotografii timp de trei zile pline. Fotografiile au arătat impresionant și i-au inspirat pe useri să-și pregătească rețete cu TUC, Philadelphia și diverse ingrediente la ei acasă. Rețetele de pe site au primit în total peste 63.141 de like-uri.

TUCteria

Am personalizat o furgonetă care a vizitat mai multe clădiri de birouri sau malluri. Printre ele, Mall Promenada, AFI Cotroceni sau Floreasca Business Center. Trecătorii au fost invitați să încerce combinații inedite de preparate care aveau la bază biscuitul TUC.