Back To Top
Image Alt

Durex G-Spot @ Sziget Festival

Durex G-Spot @ Sziget Festival

Oamenii se duc la Festivalul Sziget de la Budapesta pentru a se bucura pe Insula Libertății și a se distra în cadrul unei experiențe multiculturale. Durex a vrut să le reamintească tuturor celor de acolo că protecția este importanță, iar siguranța poate fi distractivă. Cum a făcut lucrul acesta? Plasând în interiorul festivalului un turn uriaș numit G-Spot cu mesaje contextuale legate de dragoste, distracție și protecție sexuală. Durex a vorbit astfel pe limba festivalierilor în mediul în care ei se simt cel mai bine.
8

Client:

Durex Hungary

Category:
Date:

Ce sunt festivalurile dacă nu o formă de celebrare a vieții? Pe lângă multiculturalism, când spui ”festival”, vorbești despre muzică, dragoste și libertate în toate formele lor: de mișcare, de expresie și de gândire. Oamenii merg la festivaluri pentru a se simți bine, iar câteodată își uită propriile limite.

Un loc în care totul se învârte în jurul dragostei, libertății, plăcerii și sentimentului de comuniune este ideal pentru un brand ca Durex, care împărtășește la rândul lui aceste valori. Totuși, în același timp, este o adevărată provocare să vorbești despre siguranță într-un mediu atât de degajat. Într-un loc unde oamenii se întâlnesc pentru a se distra și a experimenta lucruri noi, cum îi faci să recepționeze mesajul și, mai ales, cum să devină acesta relevant?

Durex trebuia să transmită mesajul său într-un mod care nu putea trece neobservat. Așa că am dus punctul G la festival. În formă fizică, mare, imposibil de ratat. Înalt de 18 metri, Turnul G-Spot a fost construit din schele de metal și leduri care au emis jocuri de lumini, animații spectaculoase și au transmis mesaje personalizate despre dragoste, libertate și siguranță sexuală. Un DJ, un bar și o platformă panoramică au completat activarea. Astfel, Turnul G-Spot a devenit imediat unul dintre punctele de interes din festival.

CAMPAIGN MIX.

The G-Spot

Turnul G-Spot a avut o înălțime de 18 metri, fiind acoperit cu 144 m² de lumini LED. De asemenea, acesta s-a întins pe o suprafață de 45 m². Partea de sus a reprezentat o platformă de unde oamenii își puteau face selfie-uri având în spate panorama festivalului, dar și locul de unde un DJ dădea tonul distracției în fiecare noapte. Activarea a inclus și un bar, o zonă de lounge și sampling, peste 400 produse Durex fiind împărțite in cele șapte zile de festival.

Propria noastră scenă

Turnul a reprezentat, practic, o adevărată scenă. Festivalierii s-au înghesuit în fiecare noapte pentru afterparty. Pe lângă muzică și multă distracție, oamenii au putut vedea zeci de mesaje despre protecție sexuală, dragoste și siguranță afișate pe panourile LED ale turnului.

Digital

Pentru a anunța lumea de parteneriatul dintre Durex și Sziget, a trebuit să comunicăm intens pe conturile de social media ale brandului, prin GIF-uri, vizualuri statice sau video. Pentru a crește implicarea, am făcut un concurs care le cerea oamenilor să fotografieze mesajul preferat de pe turn și să-l posteze.

Display LED interactiv

Din moment ce oamenii sunt conectați la festival prin intermediul muzicii, ne-am gândit să facem acest lucru și cu turnul G-Spot. Am conectat sunetul venit din boxele scenei principale și ale DJ-ului la ecranele LED, iar turnul a acționat ca un equalizer. De asemenea, animațiile de pe el au fost conectate cu muzica.