Ce sunt festivalurile dacă nu o formă de celebrare a vieții? Pe lângă multiculturalism, când spui ”festival”, vorbești despre muzică, dragoste și libertate în toate formele lor: de mișcare, de expresie și de gândire. Oamenii merg la festivaluri pentru a se simți bine, iar câteodată își uită propriile limite.
Un loc în care totul se învârte în jurul dragostei, libertății, plăcerii și sentimentului de comuniune este ideal pentru un brand ca Durex, care împărtășește la rândul lui aceste valori. Totuși, în același timp, este o adevărată provocare să vorbești despre siguranță într-un mediu atât de degajat. Într-un loc unde oamenii se întâlnesc pentru a se distra și a experimenta lucruri noi, cum îi faci să recepționeze mesajul și, mai ales, cum să devină acesta relevant?
Durex trebuia să transmită mesajul său într-un mod care nu putea trece neobservat. Așa că am dus punctul G la festival. În formă fizică, mare, imposibil de ratat. Înalt de 18 metri, Turnul G-Spot a fost construit din schele de metal și leduri care au emis jocuri de lumini, animații spectaculoase și au transmis mesaje personalizate despre dragoste, libertate și siguranță sexuală. Un DJ, un bar și o platformă panoramică au completat activarea. Astfel, Turnul G-Spot a devenit imediat unul dintre punctele de interes din festival.