Untold este cel mai mare festival din România. 370.000 de festivalieri din țara noastră și din alte zeci de țări au ajuns la Cluj la ediția din 2019 pregătiți să se distreze și să trăiască experiențe de-a dreptul unice. Este un loc perfect pentru un brand ca Durex să înceapă o conversație cu consumatorii săi cu care împărtășește aceleași valori.
Durex și-a propus să transmită un mesaj clar despre protecție și siguranță într-un loc unde tinerii își dau frâu liber trăirilor. Brandul le-a vorbit despre responsabilitate, în condițiile în care aceștia simt nevoia de eliberare în cele patru zile ale festivalului. A fost o provocare pe care Durex și-a asumat-o, dar care avea nevoie de o idee cel puțin la fel de îndrăzneață.
Pentru a fi siguri că mesajul nostru va avea impact, l-am transmis folosind o activare...mare. Mai precis, un turn cu înălțimea de 12 metri, pe care l-am numit G-Spot și pe care oamenii l-au putut vizita folosind scări de acces. Patru ecrane imense amplasate pe fiecare latură au rulat pe toată durata activării mesaje contextualizate despre protecție și siguranță sexuală.