Back To Top
Image Alt

E Snackologie. Alegi ce-ți place ție!

E Snackologie. Alegi ce-ți place ție!

Pentru a continua campaniile precedente de cross-branded între Oreo și Philadelphia am gândit o comunicare prietenoasă pentru publicul larg, făcând asocieri între diferite momente de consum și snack-uri create de Chef Dexter. Astfel, a luat ființă Snackologia - arta și știința de a crea gustarea perfectă pentru fiecare moment și pentru fiecare nevoie.

Client:

Mondelēz

Date:

„Aș vrea să mănânc ceva bun, dar nu știu ce!” Sună familiar? Da, avem cu toții momente în care ne este poftă de o gustare, dar nu știm exact ce ne dorim. Campania aceasta este exact despre această dilemă. Pentru a ne face viața mai ușoară, l-am invitat pe Chef Dexter să creeze o serie de gustări supreme pentru acele momente în care ne dorim ceva bun.

Oreo și Philadelphia sunt branduri cu produse din sfere diferite, cu produse foarte specifice, lucru care este deja bine setat în mintea consumatorilor. Oreo este un biscuite dulce, iar Phili are gust sărat. Așadar, cum am putea comunica brandurile împreună în aceeași campanie într-un mod interactiv și inovator? Care este acel ceva nou pe care l-am putea spune despre snacking și care merge mai departe de aceste diferențe de gust?

Ne-am dat seama că, deși poate părea un task simplu, alegerea snack-ului preferat poate deveni frustrantă când nu ai inspirație. Și cine altcineva ar fi mai potrivit să aleagă snack-ul perfect decât consumatorii noștri? Astfel, Chef Dexter a creat mai multe rețete pe care apoi le-am supus voturilor consumatorilor pentru a alege care „ceva bun” e cel mai bun.

CAMPAIGN MIX.

Conținut delicios pentru rețetele folosite în battle

Am dezvoltat 6 rețete delicioase împreună cu Chef Dexter, care au fost filmate și fotografiate într-un photoshooting detaliat. Apoi, consumatorii au fost invitați să ne ajute să alegem care „ceva bun” este cel mai bun.

Zeci de formate video

După ce am filmat rețetele propuse de Chef Dexter, am creat diverse formate de ad-uri, pornind de la video-urile principale și le-am rulat pe toate platformele - de la o platformă dedicată pentru e-games, la YouTube, TikTok, Facebook și Instagram.

Prezență Social Media extinsă

Pe lângă toate formatele video, am folosit imaginile apetisante pe care le-am realizat în photoshooting pentru ad-uri statice și postări pe Social Media. Layouturile au fost în linie cu identitatea campaniei, însă au reușit să scoată în evidență și preparatele.

Landing Page interactiv

Cireașa de pe tort a campaniei a fost Landing Page-ul, unde consumatorii puteau să se înscrie în promoție, să urmărească videourile, să găsească rețetele de snack-uri și să voteze cel mai bun „ceva bun”.