„Aș vrea să mănânc ceva bun, dar nu știu ce!” Sună familiar? Da, avem cu toții momente în care ne este poftă de o gustare, dar nu știm exact ce ne dorim. Campania aceasta este exact despre această dilemă. Pentru a ne face viața mai ușoară, l-am invitat pe Chef Dexter să creeze o serie de gustări supreme pentru acele momente în care ne dorim ceva bun.
Oreo și Philadelphia sunt branduri cu produse din sfere diferite, cu produse foarte specifice, lucru care este deja bine setat în mintea consumatorilor. Oreo este un biscuite dulce, iar Phili are gust sărat. Așadar, cum am putea comunica brandurile împreună în aceeași campanie într-un mod interactiv și inovator? Care este acel ceva nou pe care l-am putea spune despre snacking și care merge mai departe de aceste diferențe de gust?
Ne-am dat seama că, deși poate părea un task simplu, alegerea snack-ului preferat poate deveni frustrantă când nu ai inspirație. Și cine altcineva ar fi mai potrivit să aleagă snack-ul perfect decât consumatorii noștri? Astfel, Chef Dexter a creat mai multe rețete pe care apoi le-am supus voturilor consumatorilor pentru a alege care „ceva bun” e cel mai bun.