Românii sunt mari consumatori de pește, în special în perioadele de post. Totodată, la nivel global, ne confruntăm cu o problemă destul de majoră în ceea ce privește consumul excesiv de pește oceanic. Având aceste două ocazii, încercăm să convingem românii că pot exista și alternative sustenabile, prietenoase cu mediul, dar și cu perioadele de post religios.
Sustenabilitatea este un subiect încă puțin discutat în România, iar peștele oceanic, cel puțin din punct de vedere geolocativ, nu este apropiat românilor. De aici și problema: cum putem face această situație să devină relevantă și cum putem să punem în focus o problemă vazută ca mai puțin importantă decât altele, care au un impact mult mai puternic local (cum ar fi: sărăcia, abandonul școlar și altele)?
Soluția a venit din orientarea către un target mai pregătit să primească acest mesaj, de aceea am și ales să ne îndreptăm către TikTok. Astfel că, majoritatea traficului în promo a venit din noile canale sociale. În plus, pentru a oferi un hook suplimentar în comunicare, am creat o promoție dedicată, cu scopul de a recruta consumatori din categoria de pește printr-un pachet promo atractiv care să le stârnească curiozitatea de a încerca peștele din plante.