La nivel global, vânzările de alimente pe bază de plante depășesc rapid creșterea vânzărilor de alimente pe bază de animale. Există, cu siguranță, loc și oportunitate pentru mai multe produse alternative pentru pește. Dietele pe bază de plante sunt mai durabile din punct de vedere ecologic decât dietele pe bază de animale datorită utilizării de mai puține resurse naturale și a daunelor mai mici asupra mediului. De altfel, asigură o viață sănătoasă și susțin starea de bine a persoanelor de toate vârstele.
Oamenii sunt sceptici cu privire la produsele vegetale și privesc alternativele ca un compromis al gustului. Cum putem atrage și fideliza publicul în categorie, având în vedere această concepție general greșită despre produsele vegane?
Unfished este primul brand românesc ce oferă o alternativă din plante pentru pește. Pentru a construi dezirabilitate pentru un produs dintr-o categorie nouă, cu un public sceptic, am avut o abordare simplă și sinceră, în care comunicam beneficiul gustului. Platforma „Ciudat de bun” ne-a ajutat să aducem consumatorii mai aproape de produs, arătând că le înțelegem tensiunile și scepticismul, într-o manieră unică și umană.