Back To Top
Image Alt

Îți facem plinul cu bucuria de a-ți pune planurile în mișcare

Îți facem plinul cu bucuria de a-ți pune planurile în mișcare

SOCAR avea nevoie la începutul lui 2021 de o campanie de poziționare, prima lor mare investiție în comunicarea din România, care să-i creeze un loc puternic în mințile și inimile românilor. Misiune deloc simplă în contextul unui peisaj dominat de câțiva mari jucători de tradiție. Cu o abordare 360 profund ancorată în personalitatea brandului, SOCAR a devenit benzinăria românilor care mereu sunt pe drumuri, au ceva de făcut și un plan de dus la bun sfârșit.

Client:

SOCAR

Date:

SOCAR încerca să-și facă loc pe o piață dominată de câțiva jucători. Chiar dacă la nivel internațional era prezent în numeroase țări, până atunci nu comunicaseră la un nivel care să-i facă cunoscuți consumatorilor din România.

Să faci o campanie de poziționare pentru un brand care oferă mobilitate într-o perioadă în care mișcarea oamenilor este restricționată poate fi dificil. În același timp, românii simțeau din ce în ce mai mult presiunea lucrurilor nefăcute în ultimul an.

Îți facem plinul cu bucuria de a-ți pune planurile în mișcare- am tradus toată experiența internațională SOCAR în determinarea de a duce lucrurile la bun sfârșit. De aceea a devenit brandul care te alimentează să ajungi mai departe, brandul care îi susține pe românii mereu pe drumuri, cei care mereu au ceva de facut, cei care mereu fac planuri și le duc la îndeplinire.

CAMPAIGN MIX.

Brand Manifesto

Spot manifesto care celebrează proiectele românilor unde rolul lui SOCAR este să fie motorul proiectelor lor, să alimenteze mașinile muncite cu carburant de calitate. Acesta a rulat atât pe TV, cât și în online. Fie că vorbim despre antreprenori pentru care mașina este un al doilea birou sau familii cu planuri mari, fiecare tipologie de român determinată a fost celebrată printr-o execuție emoționantă și modernă, mai ales față de concurenții din piață.

Promo cu influenceri

Influencerii Alin Mașinistul, Anca Serea, Paul Mateș și Mădălina Merca & Alexandru Dom au fost imaginea în oglindă a tipologiilor de consumatori SOCAR. Aceștia au amplificat pe canalele proprii campania promoțională națională care îi recompensa și îi ajuta pe românii care alimentează la SOCAR să ajungă și mai departe, prin carduri de combustibil.

Digital & Social Media

Dezvoltată în linie cu cea de brand, comunicarea digitală a celebrat românii care au mereu câte un plan de realizat și au propus audiențelor benzinăriile SOCAR nu doar ca un loc în care să alimentezi cu carburant de calitate, dar să te și bucuri de produse bune, puțin mai speciale decât în alte locuri.

Out of Home

Comunicarea de brand a fost susținută pe tot parcursul anului de materiale OOH, plasate atât în proximitatea stațiilor, cât și în locații cheie din orașe.