Pandemia a adus o mulțime de schimbări bruște pentru noi toți - interacțiunea socială și călătoriile au devenit riscante și restrictive, viitorul apropiat foarte incert și fiecare mic obicei cu care eram obișnuiți s-a schimbat din cauza acestei amenințări constante. Oamenii au devenit și ei îngrijorați și anxioși, iar principalul refugiu rămas a fost să profite de micile bucuriile de zi cu zi, mai ales imediat după lockdown.
Dacă înainte de pandemie, călătoriile erau cea mai așteptată activitate a verii, acum oamenii s-au împărțit în două categorii principale - cei care și-au anulat toate planurile și au decis să rămână în oraș și cei care au dorit să profite de orice călătorie posibilă. Prin urmare, a trebuit să comunicăm biscuiții nu numai ca o gustare pentru călătoriile de peste vară, așa cum știam că oamenii îi considerau, ci și ca o alegere de sezon, indiferent de locul în care te afli, ceva cu care consumatorii nu erau obișnuiți în zilele toride.
Am creat o asociere puternică între biscuiți și sentimentul de a ne bucura de fiecare lucru mic în această vară, în timp ce suntem liberi și în cele din urmă în afara casei. Astfel, am construit conceptul Summer Craving și HL-ul Bucură-te de o vară gustoasă!. Mai mult decât atât, am subliniat că biscuiții sunt potriviți pentru orice călător, indiferent dacă aleg să călătorească departe de oraș sau să exploreze împrejurimile urbane.