Back To Top

3 premii la Webstock 2020

Din cele 7 nominalizări la Webstock 2020, Minio Studio a obținut 3 premii pentru 3 campanii, la 2 dintre categoriile competiției. Este vorba despre proiectele „Rowenta Forever Sharp”, „Durex G-Spot @ Untold” și „Sun Treasure” realizate pentru brandurile Rowenta, Durex & Sun Plaza.

 

PREMIUL 3 – ROWENTA FOREVER SHARP @ BEST USE OF VIDEO

Lansarea aparatului Rowenta Forever Sharp a fost o campanie exclusiv digitală, care l-a avut în centrul său pe Flick. Este unul dintre acele proiecte în care influencerul chiar face toată diferența. Flick Domnul Rimă a reinventat 3 poezii, pe care le-a spus în fața camerei, în timp ce se bărbierea cu aparatul Rowenta. Un challenge aproape imposibil, care a atras atenția urmăritorilor săi și i-a făcut curioși să afle mai multe.

Vezi proiectul AICI!

 

PREMIUL 3 – DUREX LA UNTOLD @ BEST EXPERIENTIAL CAMPAIGNS

Prezența Durex la Untold a însemnat un turn îmbrăcat în ecrane LED, pe care am proiectat mesaje real time, în functie de ce anume se întâmpla la  festival. În plus, am avut Kiss Cam și tot felul de transmisiuni live pe pagina de Facebook a brandului.

Vezi proiectul AICI!

 

PREMIUL 3 – SUN TREASURE @ BEST EXPERIENTIAL CAMPAIGNS

Sun Plaza a lansat prima aplicație cu realitate augmentată, pe care utilizatorii o pot folosi ca să descopere comori și să strângă monede. Acestea se transformă apoi în premii și discounturi la diferitele magazine din mall. Campania a fost una amplă, cu influenceri ce au testat aplicația transmițând live această experiență (ca în industria de gaming), cât și diferite execuții digitale, branding special în mall.

Vezi proiectul AICI!

 

Dacă vrei să lucrăm împreună pentru proiecte de impact, scrie-ne pe ioana.mucenic@minio.ro și hai să ne cunoaștem. 😊