Back To Top

Creative Chaos by Minio Studio

Content behind the scenes despre cum facem noi campaniile.

Creative Chaos este primul proiect de conținut al unei agenții românești care prezintă transparent procesul de lucru și impresiile celor care au lucrat campaniile Minio. Este un proiect inedit, la care iau parte clienții, partenerii și, desigur, echipa Minio. Noi îi spunem „scurt documentar de agenție” și suntem mândri că avem și clienții alături în acest demers.

Foarte repede o să-ți fie clar că nu ne-am ferit de lucruri. Am vrut să scoatem glam-ul Mad Men și depășit de contextul actual și să arătăm lucrurile cu adevărat cool, în impredictibilitatea haosului lor. Urmărește-ne și îți vom prezenta campaniile noastre de top, poveștile lor de succes și hopurile din procesul de lucru. Vei găsi conținut autentic și asumat, pentru că actorii sunt oameni obișnuiți, oameni reali care au lucrat direct pe campanii și care nu sunt familiari cu camerele, echipele de filmare și replicile scoase din poignet. Vei găsi oameni filmați din work from anywhere și colaboratori cu care nu ne-am văzut niciodată fizic pe parcursul proiectului, dar la care am ținut să apară în clip tocmai pentru că, fără partea lor de poveste, seria și-ar fi pierdut din autenticitate. Iar noi vrem să fim transparenți ca să ai cum să îți extragi cât mai la cald propriile învățături și idei din know-how-ul pe care îl sharuim cu tine.

De ce să ne urmărești?

  1. Vei putea vedea în mod transparent cum se lucrează la Minio un proiect care ajunge să fie premiat. Fără cosmetizari, fără actori plătiți să citească de pe un prompter. De la episod la episod vei descoperi fiecare etapă a procesului, momentele mai dificile, cum a abordat fiecare challenge-urile cu care s-a confruntat, dar și breakthrough-urile și micile victorii care au dus către mari reușite.
  2. Indiferent de complexitatea obiectivelor noastre, înțelegem că fun-ul nu trebuie să lipsească niciodată din mix, vei cunoaște o serie de personalități atât prin prisma traituri-lor lor profesionale, dar și personale.
  3. Vei întâlni oameni ca tine, care lucrează cu pasiune și care au dat dovadă de curaj să apară în fața camerelor, pentru ca tu să poți să îți extragi ce e mai bun din know-how-ul lor.
  4. Vei auzi vocile tuturor celor implicați, nu doar povestea noastră. Influenceri, clienți, furnizori și multipli parteneri îți vor da toate perspectivele pe campanie, pentru ca tu să nu ratezi nimic.

18 mai 2022

La ce să te aștepți?

Primul clip povestește despre campania TUC – Gustare de TOP, o campanie care a adus la aceeași masă 2 clienți și 4 agenții pentru a comunica 3 produse diferite într-un singur loc. 

De-a lungul celor 4 părți vei afla câte rețete a gătit, de fapt, Chef Dexter, care a fost treaba cu Key Visualul acela (și mai ales câte intermediare au fost), dar și care a fost prima reacție a prietenilor de la Mondelēz și Macromex, când le-am propus acest mix.

Te-am convins?

Urmărește primul episod din campania Gustare de TOP aici:

 

Te invităm să vezi și al doilea episod

 

Al treilea episod din seria Creative Chaos:

 

Ultimul episod din această serie:

_________________

Dacă mai vrei să vezi și alte proiecte prin care încercăm să schimbăm cum se fac lucrurile în advertising-ul românesc, aruncă un ochi aici: 

Reguli de pitch-uri – parte din proiectul editorial al celor de la IQads, unde am vorbit despre lucrurile pe care le considerăm importante la procesul de pitching din România.

NU înscrie bonul – campanie lansată împreună cu Revista Progresiv prin care ne dorim să inovăm mecanicile de shopper’s marketing din România. 

Ghidul de Supraviețuire în Online – la invitația celor de la IAB, unde am împărtășit din know-how-ul nostru în perioada de criză generată de pandemie.

Sesiunile de Mentorat de la IAA, colaborări cu Facultăți de specialitate și vizite ale echipei – pentru că am înțeles că, oricât ne-am dori, oamenii de comunicare buni trebuie ghidați de la primele contacte cu industria.