Ioana Mucenic (Minio): De multe ori, propunerile creative par “commodities”, ca si cand ai cere oferte de pret pentru un model de masina de la mai multi dealeri
Lansata anul trecut, Minio Studio isi obtine new business-ul in principal din participarea la pitch-uri. Si, spune Ioana Mucenic (CEO), agentia a primit destul de multe invitatii pe parcursul anului trecut, in majoritate onorate. Aglomerati intre proiecte curente si potentiale, s-a facut lumina cu urmatoarea abordare interna: nu va stresati prea tare cu briefurile din pitch-uri, considerati ca orice proiect in derulare e „de pitch”. Cu alte cuvinte, scapi de alerta.
Rata de castig: 65%. Adica 23 de pitch-uri castigate in 2016 pentru campanii integrate ample, dar si proiecte de dimensiune medie. Vorbind de restul de 25%, Ioana mentioneaza ca a intalnit si clientul care se ofera sa plateasca o propunere necastigatoare ajunsa intr-un stadiu avansat. Dar sa nu ne ingrijoram, pitch-ul platit ramane unicornul necontestat al industriei.