Back To Top

10 nominalizări la Romanian PR Award 2020

La a 18-a ediție a Romanian PR Award, evenimentul de referință al industriei de PR din România, 5 dintre campaniile Minio au primit 10 nominalizări nu la una, ci la 7 categorii diferite.

Proiectele nominalizate au fost realizate în ultimul an pentru brandurile ANCOM, British American Tobacco (BAT), Durex și Sun Plaza.

Acestea sunt nominalizările primite:

 

INFOCENTRU ANCOM @ COMMUNICATION IN THE PUBLIC SECTOR

Într-o eră în care toată lumea caută răspunsuri pe Google, să promovezi servicii de comunicare către consumatori poate fi o mare provocare. Am acceptat-o și am încercat să convingem oamenii că Infocentrul ANCOM este sursa ideală de informare atunci când vine vorba de serviciile de comunicații din România. Am realizat o campanie 360° care a inclus un chatbot, trei TVC-uri pline de umor și o mulțime de OOH-uri și execuții digitale pentru a face din ANCOM cea mai bună opțiune în alegerile consumatorilor.

Vezi proiectul AICI!

 

BAT GLOBAL GRADUATE @ EMPLOYER BRANDING

În plină pandemie, BAT își continua programul de recrutare pentru tineri. Însă instrumentele pe care le folosea de obicei – târgurile de joburi – nu mai existau. Așa că, pe repede înainte, campania a fost derulată online și s-a bazat pe o serie de 7 webinarii susținute de oameni din BAT. Și nu orice oameni – startul a fost dat chiar de Ram Addanki, Area Director – Central Europe South (CEO level). Au luat parte oameni din departamente diferite, de la interni la top management, dar și 3 creatori de conținut. Webinariile s-au integrat perfect sub conceptul #myBATstory, pentru că am putut să prezentăm în mod real viața din interiorul companiei.

Vezi proiectul AICI!

 

DUREX – THE RIGHT CONDOM (3x CATEGORII)

  • BRAND PR – NEW PRODUCTS AND SERVICES
  • DIGITAL PR
  • COMMUNICATION IN MEDICAL SECTOR

Să lansezi prezervative pe mărimi – asta da provocare! Campania de lansare a noilor produse Durex, de la gama SlimFit la cea XXL. Am colaborat cu echipa de comedianți Ceva Mărunt pentru o campanie 360 spectaculoasă – de la spotul TV plin de umor, o colecție de clipuri digitale, un quiz video interactiv și multe altele.

Vezi proiectul AICI!

 

DUREX – UNTOLD 2019 @ EVENTS

Prezența Durex la Untold, anul trecut, a însemnat un turn îmbrăcat în ecrane LED, pe care am proiectat mesaje real time, în funcție de ce anume se întâmpla la festival. În plus, am avut Kiss Cam, meet & greets cu influenceri și multe transmisiuni live pe pagina de Facebook a brandului.

Vezi proiectul AICI!

 

SUN PLAZA APP (4X CATEGORII)

  • BRAND PR – NEW PRODUCTS AND SERVICES
  • DIGITAL PR
  • TECH PR & COMMUNICATION OF INNOVATION
  • EVENTS

Sun Plaza a lansat prima aplicație cu realitate augmentată, pe care utilizatorii o pot folosi ca să descopere comori și să strângă monede. Acestea se transformă apoi în premii și discounturi la diferite magazine din mall. Campania a fost una amplă, cu influenceri ce au testat aplicația transmițând live această experiență (ca în industria de gaming), cât și diferite execuții digitale, branding special în mall.

Vezi proiectul AICI!

 

Dacă vrei să lucrăm împreună pentru proiecte de impact, cu rezultate, scrie-ne pe ioana.mucenic@minio.ro și hai să ne cunoaștem!